
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه18
فهرست مطالب
مقدمه
اهداف تحقیق :
انواع متغیرها
تعاریف عملیاتی واژه ها :
« مدرسه ی شاداب مدرسه ای برای زندگی »
بازی بهترین وسیله آموزش :
« نمایش خلاق »
کاربرد نقشه های مفهومی در فرآیند یاددهی و یادگیری :
اشاره : یکی از روشهای آموزش جدید که با
نتیجه گیری :
کارشناسان تربیتی شرایط متعادل فضای آموزشی لازم برای هر ثبت نام را بین 5 تا 3 متر مربع عنوان کرده اند در صورتی که در بعضی مدارس از فضای آموزش از یک متر مربع کمتر است . وسایل و تجهیزات نیز باید در شرایط متعارف و قابل قبول باشد وقتی که تندرستی و سلامت روان و تحقق بخشیدن به دیگر ابعاد تربیت انسان به عنوان هدفها و وظایف مدرسه مطرح می شود چگونه می توان از ساختمان های غیر بهداشتی و فاقد شرایط و وسایل لازم برای زیست گروهی عنوان مدرسه استفاده کرد و دوباره بازده کار نگران نبود مسائل فوق ما را بر آن داشت تا مقایسه ای بین وضعیت موجود و وضعیت مطلوب در فضای آموزشی مدارس ابتدایی دخترانه داشته باشیم .
اهمیت و ضرورت تحقیق
اگر نگاهی گذرا به فضای آموزش در گذشته داشته باشیم حاکی که فضای آموزش در قدیم بسیار ابتدایی و درسطح منازل و واحد هایی به دور از نور کااز این می باشدفی برای این امر تشکیل شده بود . فضای تدریس را رطوبت فرا گرفته بود که این امر ( تدریس ) با کمبود های زیادی که باعث بوجود آمدن امراض در متعلمین می شد مواجه بودند و دانش آموزان در آن فضا نمی توانستند با آرامش به تعلیم بپردازند .
باید دانست که راحتی دانش آموزان در مدر سه از جمله عوامل مهم در پیشرفت آموزشی است . انها این
تحقیق در مورد تاثیر فضای آموزشی بر دانش آموزان