اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم را در ساعت حرفه و فن کاهش دادم
فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:30
چکیده:
پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس ، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می باشد.
و اما پژوهش حاضر در مورد محمد دانش آموز پایه سوم راهنمایی است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس حرفه و فن است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.
فهرست مطالب
مشاهده ی رفتار دانش آموز در کلاس درس: 7
چگونه اضطراب حرفه و فن دانش آموزان افزایش می یابد ؟. 11
تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها :. 12
3- محتوی کتاب های حرفه و فن :. 13
ب) شیوه های اشتباه آموزش حرفه و فن. 13
1) تأکید بر سرعت در پاسخ گویی :. 13
2) نداشتن درک درست از کاربرد حرفه و فن در زندگی :. 13
اجرای راه حل و نظارت بر آن :. 20
گردآوری اطلاعات ( شواهد2 ). 22
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن :. 23
اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه سوم را در ساعت حرفه و فن کاهش دادم