لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه35
فهرست مطالب
- مقدمه
2- پیدایش پورتال
3- از پورتال تا یک محل کار الکترونیکی
4- پورتالهای سازمانی
5- چارچوب یک پورتال
6- اجرای مدیریت در پورتالهای سازمانی
صورت شخصی تنظیم شود، گستره ای وسیع از محتویات گوناگون را در بر بگیرد، همکاری لازم را میان کسانی که در ارتباط با یک موضوع خاص نیاز به کمک و مشارکت دیگران دارند، فراهم نماید و در تعامل با زمینه طراحی شده خود از انعطاف کافی برخوردار باشد و بالاخره اینکه یک فضای کاری الکترونیکی مناسبی را برای کاربران خودش به وجود آورد. به طور کلی، پورتال فضای کاری سنتی و محصول محور را به یک فضای پرتحرک تر، شخصی شده و قابل تعامل و مشارکت با مشتریان بیشتر تکامل و ارتقاء میدهد. برای اغلب افراد اوج خلاقیتهای الکترونیکی آنها در عرصههای کاری و شغلی، در ارسال یک فایل الکترونیکی به وسیله پست الکترونیکی خلاصه میشود. این افراد تنها از 5 درصد از امکانات قابل ارائه در یک پورتال استفاده میکنند. 95 درصد دیگر از
تحقیق در مورد پورتالهای سازمانی رویکردی نوین در مدیریت شبکه محور