مقدمه :
بچه با حرکات دست و پا کم کم مهارتها را یاد می گیرد و با مشاهده رفتار و حرکات اطرافیان , عادات و آداب آنها را جذب میکند و با رد یا قبول دنیایی که برای خود ساخته , آن را تجربه می کند . پس بیشتر از طریق آزمایش تا خطا , شادی تا غم , تجربه تا تلقین و گفتگو تا هدایت , مسائل را فرا می گیرد .
در نتیجه کودک بیشتر از طریق عشق ,از راه شکیبایی ,از طریق درک و فهم ,از راه احساس تعلق داشتن به دیگری ,از طریق عملی و از راه احساس موجودیت کردن ,مسائل را می آموزد .با گذشت هر روز از زنمدگی ,طفل اندکی از آنچه از دیگران می دانند ,می اندیشند و درک می کنند ,را فرا می گیرد .
اگر خوب دقت کنیم می بینیم بچه ها از نظر استعدادها یی که دارند با یکدیگر متفاوتند .دو کودک را نمی توان پیدا کرد که از همه لحاظ شبیه هم باشند .مثلاً اگر در کلاس درس سوالاتی از آنان شود هر کدام از این دانش آموزان به وسیله هوش و استعداد های ذاتی که دارند ,جوابهای گوناگونی را خواهند داد.
فهرست مطالب
- مقدمه
فصل اول :
- مساله تحقیق
- اهمیت و ضرورت تحقیق
- طرح تحقیق
- سوالات تحقیق
- فرضیه (های ) تحقیق
- تعریف عملیاتی اصطلاحات تحقیق
فصل دوم :
پیشینه تحقیق
تاریخچه تشکیل مدارس در ایران
فصل سوم :
- روش تحقیق
- جامعه آماری
- نمونه آماری
- حجم نمونه و روش نمونه گیری
- ابزارهای تحقیق
- روش تجزیه و تحلیل
فصل چهارم :
- مقدمه
- جداول
فصل پنجم :
- تجزیه و تحلیل خلاصه های مطالب
- آزمون بینه و سیمون
- محدودیت ها
- پیشنهادات
منابع
فرمت فایل : ورد
تعداد صفحات : 61
پروژه کلاس بندی بهینه چیست و چه تاثیری در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی دارد