
•اگر شرکت توان خود را در تامین نیازهای خریدارانی هدف قرار دهد که بهتر از سایرین از عهده تامین آن بر آید، قادر خواهد بود برتری رقابتی خود را افزایش دهد.
•
•شرکت لزوما باید نیازهای خاص خریداران را با استفاده از توانمندی های نسبی خود تامین کند.
•
•تامین نیازهای خاص خریداران به شرکت این توان را می دهد که در مقایسه با رقبایش به بالاترین میزان تمایز محصول دست یابد.
•
•شناخت نیازهای یک خریدار خاص مستلزم شناخت تمامی عوامل موثر در برنامه خرید خریدار و عوامل موثر در اجرای فرآیند خرید(حمل و نقل،تحویل،فرآیند سفارش) می باشد.
•
توانمندی های نسبی شرکت را می توان به کمک ابزارهای تحلیل رقبا تعیین کرد
برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود پاورپوینت استراتژی های شرکت در قبال خریداران و تامین کنندگان - 18 اسلاید