فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایان نامه و پروژه طراحی و ساخت یک وب سایت هتل فارسی (فرمت فایل Word همراه با قابلیت ویرایش پروژه و داکیومنت)تعداد صفحات

اختصاصی از فی توو دانلود پایان نامه و پروژه طراحی و ساخت یک وب سایت هتل فارسی (فرمت فایل Word همراه با قابلیت ویرایش پروژه و داکیومنت)تعداد صفحات 103 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه و پروژه طراحی و ساخت یک وب سایت هتل فارسی (فرمت فایل Word همراه با قابلیت ویرایش پروژه و داکیومنت)تعداد صفحات 103


دانلود پایان نامه و پروژه طراحی و ساخت یک وب سایت هتل فارسی (فرمت فایل Word همراه با قابلیت ویرایش  پروژه و داکیومنت)تعداد صفحات 103

با توجه به پیشرفت فناوری اطلاعات در چند سال اخیر، استفاده از وبلاگها یا پایگاه های اطلاعاتی الکترونیکی سریعترین و مناسبترین راه دستیابی به اطلاعات علمی است. برای رشد سریع یک کشور استفاده مناسب از تکنولوژی و فراهم آوردن ابزارهای مناسب برای استفاده از این تکنولوژی یک سایت کلی و اساسی تعریف می گردد. با توجه به شکل گیری انقلاب اطلاعاتی و شکل گیری جهان به عنوان یک دهکده جهانی بسیاری از جنبه های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی درحال تغییر می باشد و برای پیدا نمودن جایگاه مناسب در انقلاب اطلاعاتی، کشورها می بایستی با ارتقاء دانش فن آوری اطلاعات سهم مناسب خود را پیدا و ارتقاء دهند. پروژه حاضرتلاشی است برای نیل به این هدف، در این پروژه روند ایجاد طراحی یک سایت هتل جهت رزرو سوییت توضیح داده شده است.

در این پروژه سعی شده است تا کارهایی که در یک هتل بصورت معمولش انجام می شود، در قالب یک سایت قابل انجام باشند.

سایت هتل جهت راحتی کار مسافرانی که قصد  اقامت در هتل را دارند طراحی و برنامه نویسی شده است. در این سایت سعی شده است تا کارهایی که در یک هتل بصورت روزمره انجام می شود قابل اجرا باشد. این کارها عبارتند از قرار دادن مشخصات اتاقهای هتل در اختیار مسافران تا با انتخاب هر کدام از اتاقها اقدام به رزرو آن نمایند.

2-1 امکان سنجی

با وجود امکانات نرم افزاری ، اطلاعات و دانش مورد نیاز موجود، این سایت در حد رفع نیاز یک هتل می باشد. مسئله ای که به این پروژه ارزش داده راحتی کار مسافران بوده چون دیگر با انجام این عمل دیگر دغدغه رزرو اتاق را نخواهند داشت.

3-1 ویژگی و علل انتخاب روش انجام پروژه

برای طراحی این سایت ما از نرم افزار ویژوال استودیو 2010 استفاده کردیم. که در آن از Asp.Net و زبان برنامه نویسی # C و بانک اطلاعاتی SQL SERVER بهره جستیم. محیط Asp.Net به دلیل ویژوال بودن و دسترسی سریع و راحت به ابزار و کامپوننتهای مورد نیاز کار را برای ما راحت نموده و با دقت بیشتری در طراحی این سایت به کمک ما آمد .

4-1 ASP.Net چیست؟

ASP.NET نسل بعدی Active Server Pages یا ASP است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این محصول توسط مایکروسافت بعنوان شاخص اصلی فناوری در ساخت سایتهای وب در نظر گرفته شده است. با استفاده از ASP.NET می توان هم اینترانت کوچک یک شرکت را ساخت و هم یک سایت وب تجاری خیلی بزرگ را طراحی و پیاده سازی نمود. مهمترین نکاتی که در طراحی این محصول در نظر گرفته شده است راحتی استفاده و بالا بودن کارائی و قابلیت آن می باشد. در زیر برخی ویژگیهای ASP.NET را بررسی می کنیم.

1-4-1 صفحات ASP.NET کامپایل می شوند

هنگامی که یک صفحه ASP.NET برای اولین بارتوسط یک مراجعه کننده به سایت فراخوانی می شود، آن صفحه ابتدا کامپایل شده و بر روی سرور نگهداشته می شود و در فراخوانی های بعدی از آن استفاده می شود. این بدین معنی است که صفحات ASP.NET خیلی سریع اجرا می شوند.

2 4-1 صفحات ASP.NET با ابزارهای روی سرور ساخته می شوند

با ابزارهای موجود در ASP.NET می توان صفحات پیچیده وب را براحتی طراحی نمود. بعنوان مثال با استفاده از ابزار DataGrid می توان به آسانی داده های موجود در یک بانک اطلاعاتی را تحت وب نمایش داد.

3 4-1 مجموعهASP.NET عضوی از بدنه NET. است

بدنه NET. دارای بیش از ۴۵۰۰ کلاس آماده جهت استفاده در ASP.NET است. این کلاس ها تقریبا هر نیازی را در برنامه نویسی برآورده می کنند. بعنوان مثال از این کلاس ها می توان جهت تولید تصاویر بر حسب تقاضا، به رمز درآوردن یک فایل و یا ارسال یک نامه استفاده کرد.

تعداد صفحات : 103

فرمت فایل :word ورد


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه و پروژه طراحی و ساخت یک وب سایت هتل فارسی (فرمت فایل Word همراه با قابلیت ویرایش پروژه و داکیومنت)تعداد صفحات 103
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.