فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اثرات و ویژگی های زلزله حوزه نزدیک گسل

اختصاصی از فی توو اثرات و ویژگی های زلزله حوزه نزدیک گسل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اثرات و ویژگی های زلزله حوزه نزدیک گسل


اثرات و ویژگی های زلزله‌های حوزه نزدیک گسل

اثرات زمین لرزه در فواصل افقی مختلف از کانون زلزله متفاوت است و حوزه های مختلف اعم از حوزه نزدیک، میانی و دور از گسل دارای ویژگیهایی متفاوت از اثرات زمین لرزه هستند. این محصول یک فایل پاورپوینت در 37 اسلاید با موضوع زلزله های نزدیک گسل است که چکیده 8 مقاله، فصل 7 از کتاب مهندسی زلزله با تالیف Gioncu و قسمتی از فصل 4 از کتاب روند ارزیابی حرکت زمین برای طراحی بر اساس سطح عملکرد با تالیف Steward می باشد. منابع مورد استفاده در انتهای فایل پاورپوینت اشاره شده است و فایل منابع نیز در بین فایلهای دانلود قرار داده شده است.


دانلود با لینک مستقیم


اثرات و ویژگی های زلزله حوزه نزدیک گسل

دانلود گزارش طرح تفصیلی منطقه 12 شهرداری تهران- ویرایش نهایی

اختصاصی از فی توو دانلود گزارش طرح تفصیلی منطقه 12 شهرداری تهران- ویرایش نهایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش طرح تفصیلی منطقه 12 شهرداری تهران- ویرایش نهایی


دانلود گزارش طرح تفصیلی منطقه  12 شهرداری تهران- ویرایش نهایی

فایل گزارش کامل طرح تفصیلی منطقه 12 شهرداری تهران در ذیل پیوست گردیده است. این گزارش در 122 صفحه توسط مهندسین مشاور باوند در سال 1386 تدوین و ارائه گردیده است.  فایل به صورت pdf  و با کیفیت عالی در تصاویر و نقشه های خود نیز می باشد. در ذیل فهرست مطالب آن آمده است. در زیر فهرست مطالب کامل این فایل قرار داده شده است.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب :

پیشگفتار

چکیده طرح

1- ویژگی‌های منطقه 12( وضع موجود)

1-1- محدوده( مختصات و وسعت)

1-2- جمعیت

1-3- تقسیمات منطقه

1-4- پیشینه کلی تحولات منطقه(محدوده و گسترش کالبدی)

1-5- شاخص ةای معرف منطقه

1-5-1- کارکردی

1-5-2- اجتماعی

1-5-3- اقتصادی

1-5-4- زیرساختی (شبکه ةای حرکت و تاسیسات شهری)

1-5-5- کالبدی-فضایی

1-5-6- زیست ‌محیطی

1-5-7- مدیریت شهری

 

2- جایگاه منطقه 12 در طرح جامع تهران

2-1- چشم انداز طرح جامع و منطقه 12

2-1-1- تصویر عمومی (چشم انداز آرمانی) توسعه مرکز تاریخی

2-1-2- تصاویر موضوعی

2-2- هدف‌های توسعه طرح جامع و منطقه

2-3- راهبردهای توسعه طرح جامع و منطقه

2-4- جایگاه منطقه 12 در سازمان فضایی طرح جامع

2-4-1- بیانیه مشترک تجد ساختار مرکز تاریخی تهران

 

3- الگوی توسعه و سازمان فضایی منطقه

3-1- الگوی توسعه و ارکان آن

3-2- سازمان فضایی منطقه و عناصر اصلی آن

3-2-1- نظام ارتفاعات و تراکم‌های ساختمانی

3-2-2- نظام توزیع کارکرد –فعالیت

3-2-3- حدود و تقسیمات داخلی منطقه

3-3- الگوی توسعه منطقه در همپیوندی با مناطق همجوار

 

4- شبکه معابر

4-1- اصول و مبانی نظام حرکت

4-2- استخوانبندب و سلسله‌مراتب شبکه معابر

4-3- مقایسه شبکه معابر منطقه با پیشنهادی طرح جامع و مناطق همجوار

4-4- مقایسه شبکه معابر موجود و آتی

4-5- تاسیسات و تجهیزات حمل و نقل

 

5- پهنه‌بندی استفاده از زمین

5-1 مبانی اصول و پهنه‌بندی

5-2- ساختار پهنه بندی

5-3- مقایسه کاربری های موجود و پهنه‌بندی پیشنهادی

5-4- اراضی ذخیره توسعه و نوسازی شهری

 

6- کاربری‌ها و شیوه استفاده از زمین

6-1 کاربری ها و عملکردهای مجاز در پهنه ها

6-2 جمعیت‌پذیری منطقه در افق طرح

6-3- تعادل سکونت و فعالیت در پهنه‌ةا

6-4- کاربری‌های مهم و غیر قابل تغییر

6-5- ابنیه تاریخی

 

7- خدمات

7-1- ساختار و سلسله مراتب خدمات

7-2- برنامه تامین خدمات

7-3- خدمات موجود و مورد نیاز در منطقه

 

8- طرح‌های موضوعی

8-1- عرصه‌ها و ضرورت‌های مداخله

8-2- محدوده و طرح موضعی طرح جامع در منطقه

8-3- محدوده و مشخصات طرح های موضعی و موضوعی

8-3-1- طرح‌های ویژه همپیوند

8—3-2- طرح های موضعی محدوده ناصری

8-3-3-3- برنامه ها و طرح های موضوعی

8-4- توجیه و شناسنامه طرح‌ها، مراجع تصویب و اولویت ها

 

9- طرح‌های ساماندهی بافت فرسوده و بحرانی

9-1- شناسایی و گروه‌بندی بافت‌های فرسوده

9-2- مبانی و معیارهای تعیین محدوده بافت فرسوده

9-3- دلایل مداخله و ساماندهی

9-4- اولویت‌ها

9-5- وضعیت آتی بافت‌های فرسوده

 

10- جمع‌بندی

10-1-نقشه طرح تفصیلی ملاک عمل

10-2- توصیه‌های کمیسیون ماده 5 شهر تهران


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش طرح تفصیلی منطقه 12 شهرداری تهران- ویرایش نهایی

دانلود مقاله آناتومی و فیزیولوژی بافت‌های پیوندی خاص

اختصاصی از فی توو دانلود مقاله آناتومی و فیزیولوژی بافت‌های پیوندی خاص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آناتومی و فیزیولوژی بافت‌های پیوندی خاص


دانلود مقاله آناتومی و فیزیولوژی بافت‌های پیوندی خاص

استخوان‌ها، بخش ضروری سیستم جنبنده را تشکیل می‌دهند و به عنوان دسته‌های اهرم طی حرکت و مقاومت نیروی جاذبه عمل می‌کنند. در ضمن استخوان‌ها بافت‌های هم جوار و اندام‌های بدن را محافظت و نگهداری می‌کنند. علاوه بر عملکردهای مکانیکی، آن‌ها عملکرد مهم شیمیایی را هم بر عهده دارند که آن تهیه منبع تعادل معدنی است.

استخوان‌ها شامل چندین ناحیه مجزای عملکردی می‌باشند. در سطوح مفصلی دارای غضروف مفصلی است. پوشش کامل استخوان دارای ساختمان شامه‌ای یا پیرااستخوان است. پوشش ناحیه محصور غضروف (کپسول) مفصل‌ها و همچنین پوشش نیام‌های تاندون، غشاهای مفصلی هستند که غضروف مفصلی را هنگامی که به عنوان دیواره حفاظتی عمل می‌کند، تغذیه و نرم می‌کنند. استخوان متصل به هم، تیغک مانند و مشبک در زیر فیزیس درون یک استخوان برون لایه‌ای، فشرده و دگر بافتی قرار دارد که حفره مغز استخوان را در ناحیه استخوان‌دار محصور کرده است.

سلول‌های استخوانی

سه نوع اصلی سلول در استخوان‌ها وجود دارد: استخوان‌زاها، کیست‌های استخوانی، و استخوان شکن‌ها. استخوان‌زاها به طور کلی سلول‌های گرد و درشتی هستند که به همراه مقدار بسیاری آندوپلاسم می‌باشند. آنها مسئول بافت زایشی استخوانی ترکیب شده (استخوان مانند) هستند. این سلول‌ها بر روی سطح نواحی استخوان‌سازی بافت می‌شوند و به عنوان مجموعه کانال‌های هاورس شناخته شده‌اند که درون استخوان یکپارچه بافت زایشی رگ‌های خونی را احاطه کرده‌اند. استخوان زاها در پوشش معدنی به استخوان‌های سخت بافت یا کیست استخوانی تبدیل می‌شوند. استخوان‌های سخت بافت با پوشش مواد معدنی از بین نمی‌روند در عوض از طریق فرایندهای طولانی با دیگر سلول‌های پوشش دار معدنی و سلول‌های غیر پوشش‌دار ارتباط برقرار می‌کنند. سلول‌های چند هسته‌ای بزرگ با لبه‌های چین‌خورده‌ای که بر روی سطح بافت زایشی معدنی شده قرار دارند، استخوان‌ شکن‌ها می‌باشند. استخوان شکن‌ها سنسورهای مکانیکی در بافت زایشی استخوانی هستند. این سلول‌های عظیم‌الجثه (20 تا 100  قطر) مستقیماً مسئول از بین بردن مواد معدنی و بافت زایشی (جذب مجدد استخوانی) هستند. استخوان شکن‌ها از طریق ترشح اسیدها و سپس آنزیم‌ها (اسید فسفات، کلاژن‌ها، کاتپسین‌ها، پروتئازهای خنثی) مواد معدنی را در خود حل می‌کند و موجب کاهش بافت زایشی می‌شود. در استخوان سالم، فعالیت‌های استخوان شکن و استخوان‌زاها در هم ادغام می‌شود (از طریق پروتئینی که از استخوان آزاد می‌شود): در نتیجه با جذب مجدد تشکیل استخوان‌های جدید صورت می‌گیرد. (30) لیگاند استخوان پروتگرین (51) نیز عامل حلالی است که به عنوان کنشگر گیرنده فاکتور هسته‌ای KB لیگاند، فاکتور متمایز استخوان شکن و فاکتور فعالیت تومور مردگی بافت که موجب سیتوکین می‌شود، شناخته شده است و از طریق استخوان‌زاها تولید می‌شود. لیگاند استخوان پروتوگرین موجب تشکیل استخوان شکن از سلول‌های قبلی می‌شود و بوسیله ادغام با یک گیرنده حلال (استخوان پروتگرین) بر روی سطح استخوان شکن، استخوان شکن‌های رشد یافته را فعال می‌سازد. لیگاند استخوان پروتگرین با نوع پوک آن، موجب گسترش پوکی استخوان می‌شود این بیماری نمایانگر افزایش غلظت استخوان در ارتباط با شکل‌دهی مجدد استخوان میانی استخوان شکن است. برخلاف انواع اشکال پوکی استخوان که می‌تواند با افزایش فاکتورهای رشد یا سلول‌های مغز استخوان نجات یابند، لیگاند استخوان پروتگرین فقط می‌تواند از طریق افزایش لیگاند استخوان پروتگرین نجات یابند و این بدان معناست که این عامل برای تشکیل استخوان شکن ضروری است. (51 و 52)

آناتومی و فیزیولوژی بافت‌های پیوندی خاص
استخوان
سلول‌های استخوانی
ترکیبات استخوان
تعادل یونی مواد معدنی
شکل‌گیری استخوان
بافت زایشی هادی استخوانی غیر بیولوژیکی
به اجرا گذاشتن و ارتقاء واکنش درمانی استخوان
پروتئین مورفوژنتیک استخوانی
عامل رشد دگرسانی بتا
عامل رشد انسولین مانند
بیومکانیک و بیولوژی شکستگی

 

شامل 42 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آناتومی و فیزیولوژی بافت‌های پیوندی خاص

پاورپوینت شرکت پولاد مشبک ایستا ........... کلیپ و عکس این پاورپوینت زیبا را مشاهده کنید.

اختصاصی از فی توو پاورپوینت شرکت پولاد مشبک ایستا ........... کلیپ و عکس این پاورپوینت زیبا را مشاهده کنید. دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت شرکت پولاد مشبک ایستا ........... کلیپ و عکس این پاورپوینت زیبا را مشاهده کنید.


پاورپوینت شرکت پولاد مشبک ایستا ........... کلیپ و عکس این پاورپوینت زیبا را مشاهده کنید.

نوع محصول : پاورپوینت

قابلیت ویرایش : دارد

تعداد صفحات (پاور) : 32

برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید.

...............................

">

.......................................

برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.

........................................

برای دیدن موضوعات مشابه روی عبارت زیر کلیک کنید.

دسته بندی : ساختمان 1 و 2

...............................

برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید.

خرید از این سایت بسیار امن و سریع و آسان است و تحویل فایل بلافاصله پس از خرید به ایمیل شما فرستاده می شود.

 آموزش خرید اینترنتی 1 ..... آموزش خرید اینترنتی 2 ..... آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP

 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت شرکت پولاد مشبک ایستا ........... کلیپ و عکس این پاورپوینت زیبا را مشاهده کنید.

گزارش کاراموزی چرخ دنده های جلو موتور و طرز تنظیم آنها

اختصاصی از فی توو گزارش کاراموزی چرخ دنده های جلو موتور و طرز تنظیم آنها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کاراموزی چرخ دنده های جلو موتور و طرز تنظیم آنها


گزارش کاراموزی چرخ دنده های جلو موتور و طرز تنظیم آنها

دانلود گزارش کاراموزی  رشته مکانیک چرخ دنده های جلو موتور و طرز تنظیم آنها بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 65

گزارش کارآموزی آماده,دانلود کارآموزی,گزارش کارآموزی,گزارش کارورزی

این پروژه کارآموزی بسیار دقیق و کامل طراحی شده و جهت ارائه واحد درسی کارآموزی میباشد

آشنایی کلی با مکان کارآموزی 

1- تاریخچه سازمان : تکنولوژی درجهان امروزاز ویژگی خاصی برخوردار است و اگر به بخت واقبال معتقد باشیم می توانیم بگوییم تکنولوژی از واژه هائیست که با اقبال خوبی مواجه است . چرا که دارندگان آن به آسانی میتوانند بر طالبین آن حکومت کنند. امروز نه تنها احتیاج به اقدامی جدی برای استثمار ندارند بلکه کشورهای جهان سوم خود به استقبال استثمار میروند . چون درخواست تکنولوژی بدون توجه به مسائل دانش فنی آن چیزی جزئ اسارت و استثمار نخواهد بود . متاسفانه کشور ما این اسارت را تجزیه کرده است چرا که پیش از دویس میلیارد در سی سال گذشته برای صنعت سرمایه گذاری کرده اما تقریباً از صنعت چیز قابل توجهی نداریم در حالیکه کشورهای دیگر با سرمایه گذاری خیلی کمتراز این به صورت یک کشورصنعتی درآمده اند. در میان صناع مختلف صنعت خودرو دارای اهمیت بیشتری است زیرا ان را معمولاً مادر صنایع دیگر می نامند . دلیل عمده اهمیت این صنعت عبارتند از : کاربرد وسیع ، پچیدگی، گستردگی قطعات مورد نیاز و در نتیجه وسیع بودن کارخانجات مرتبط با این صنعت، ارزش افزوده در صنعت خودرو است .نگاهی گذرا به وضعیت این صنعت در کشورهای پیشرفته صنعتی ما را با اهمیت این صنعت بیشترآشنا می سازد . از کلیه اتومبیلهای تولید شده در جهان در سال 2000 میلادی 85 % آن در سه بخش عمده صنعتی جهان تولید شده است . از این رقم حدود 28% مربوط به کشورهای اروپایی ، 29 % مربوط به آمریکا و 28 % مربوط به ژاپن است . ژاپن در فاصله سالهای 76 تا 85 میلادی 52% و از سال 85 تا 2000 حدود 200% رشد در تولید داشته است و این رقم افزایش برای تولید آن هم در حد تولیدات ژاپن بسیارزیاد است . در نتیجه تعیین سیاست در مورد این صنعت از تصمیم گیری های مهمی است که مسئولان نظام باید بدان به صورت عمیق توجه کنند چرا که مسئولان نظام باید بدان به صورت عمیق توجه کنند چرا که این موضوع نقش مهمی در استقلال یا به عکس وابستگی دارد . میان خودروها نیز خودروی سواری بعلت مصرف فوق العاده آن نسبت به خودروهای دیگر نقش مهمتری را ایفا می کند در این جا تاریخچه خودروی سبک در ایران را  بررسی  و هم چنین تاریخچه کارخانه ایران خودرو. اولین اتومبیل در سال 1280 هجری شمسی برای استفاده مظفرالدین شاه واردایران شد  این اتومبیل جنبه تشریفاتی داشت و در خیابانهای نامناسب آن زمان گاه گاه تردد  می نمود . اما بیشتر مواقع به دلیل اشکالات فنی (وگاهی به دلیل عدم پرداخت حقوق راننده آن) در گوشهای از قصر شاه متوقف بود . در حدود بیست سال بعد ورود اتومبیل برای مصارف شخصی توسط اعیان و اشراف آغاز شد و به تدریج نیز تعدادی برای مصارف عمومی وارد گردید به طوریکه بر اساس آمار موجود در سال1307 هزار و پانصد دستگاه خودرو شخصی و هزار دستگاه نیز کرایه وجود داشت . در سال 1321 حدود 130 دستگاه اتومبیل سواری به طور یکجا وارد شد . ورود اتومبیل هر سال افزایش یافت تا سال 1326 حدود 3000 دستگاه در سال وارد کشور شد . در سال 1324 حدود 10000 دستگاه اتومبیل وارد ایران شد . در طی این سالها تنها کار تولیدی که در زمینه خودرو در ایران انجام می شد تولید اطاقهای چوبی آن هم بیشتر برای قسمت بار کامیون ها بود . در سال 1366 اولین کارخانه مونتاژخودرو جهت مونتاژ جیپ دو دیفرانسیل توسط شرکت سهامی جیپ ایران بادریافت شش میلیون ریال وام از وزارت اقتصاد افتتاح شد . در سال 1340 شرکت فیات ایتالیا اقدام به سرمایه گذاری در ایران جهت مونتاژ اتومبیل فیات 1100 نمود اما پنچ سال بعد از تولید آن متوقف شد . در سال 1341 انعقاد قرار دادی با شرکت تالبوت جهت تولید اتومبیل در ایران مورد بررسی قرار گرفت . از جمله مدلهای تالبوت می توان به مدل Hanter اشاره کرد که برای کشورهای آسیایی در نظر گرفته شده بود که امتیاز آن به ایران واگذار گردید که نامش همنام تیر افسانه ای آرش کمانگیر پیکان نامیده شد .در سال 1343 وزارت اقتصاد با اتخاد سیاستی جدید از صدور مجوز مونتاژ جلوگیری می کند و انعقاد قرار داد تالبوت را منوط به تولید قطعات بدنه و شاسی و پرس آنها در ایران می کند . متاسفانه عدم پیگیری این سیاست در سال 1346 خط مونتاژ اتومبیل های آریا و شاهین تحت امتیاز شرکت آمریکن موتورز ،در کارخانه جیپ آغاز به کار می کند . در همین سال خطوط مونتاژ ژیان نیز تحت امتیاز سیتروئن فرانسه ، د رکارخانه سایپا به راه انداخته می شود . سال 1348 در تاریخ صنعت خودرو ایران باید سال وانت نامید . در این سال خط مونتاژ وانت پیکان در شرکت ایران خودرو وانت مزدا در شرکت مزدا وانت در شرکت ایران کاوه آغاز بکار نمودند . مونتاژ وانت در شرکت ایان کاوه از سال1356 متوقف شد . در طی همین سالها شرکت جیپ 45 در صد از سهام خود را به شرکت جنرال موتورز آمریکا فروخت به دنبال آن در سال 1352 خط مونتاژ آریا و شاهین تعطیل نمود و خط مونتاژ شورلت مدل های 2500 و 2800 را راه اندازی نمود. در همین سال مونتاژ اتومبیل رنو 5 نیز در شرکت سایپا آغاز شد . در سال1354 شکت ایران خودرو خط تولید خود را با ساخت سالن رنگ وکارگاه پرس توسعه داد . به این ترتیب در صد ساخت داخل اتومبیل پیکان افزایش یافت . در سال 1355 شرکت جیپ خط مونتاژ شورلت را به خط مونتاژ اتومبیلهای شورلت نوا، بیوک وکادیلاک تبدیل نمود . آخرین بخش قطعات ان اتومبیل ها در سال1364 وارد شد .و از آن پس تولید این اتومبیل ها در سال1364 وارد شد و از آن پس تولید این اتومبیل ها نیز متوقف شد . حال با نگاهی به گذشته مشاهده می شود که بجز پیکان که از ابتدا با قصد تولید و ساخت در داخل و با این سیاست اقدام به ساخت آن شده است از تولید بقیه اتومبیل های ذکر شده خبری نیست . سیاست اعمال شده در موتور پیکان باعث شده بود که حتی پیش از انقلاب نیز تولید پیکان به رقم بالایی از خود کفائی دست یابد . و به همین صورت تنها محصولات تولیدی کارخانه ایران خودرو و  اواخردهه 60 و اوایل دهه 70 تولید پیکان وپیکان وانت بود . البته پیکان در ابتدا دارای یک مدل ساده بود . ولی بعد ها در قالب سه مدل پیکان دولوکوس (با چراغهای پهن تر در جلو وعقب  نسبت به دیگر مدلها و جلو داشبورد و تجهیزات مناسبتر) پیکان کار لوکس (ساده) و پیکان جوانان (با دو کاربراتور روبروی سیلندر ) تولید و به بازار عرضه شد ولی از اواخر دهه 60 تا هم اکنون فقط مدل دو لوکس توسط ایران خودرو تولید      می شود .  همچنین از اوایل دهه 70 به بعد ابتدا خط مونتاژ و سپس تولید اتومبیل های پژو 405 در انواع GL,GLX تحت امتیاز شرکت پژو فرانسه در ایران خودرو آغاز شد . در چند سال شرکت ایران خودرو مبادرت به تولید اتومبیلهای پژو پرشیا (پارس) پژو RD 1600 و پژو 206  وخودرو ملی سمند نموده است . همچنین شرکت ایران خودرو با توجه به تولید خو.دروهای جدید در چند سال اخیر و با بکار گیری و راه اندازی نمایندگی های مجاز و تعمیر و فروش محصولات و همچنین عاملین مجاز سرویس دهی خدمات بعد از فروش و تاسیس شرکتهای ایساکو به منظور تولید قطعات یدکی و لوازم جانبی اتومبیلهای تولیدی خودرو و شرکت امداد خوردو ایران پایگاههای ثابت و سیار در سراسر کشور جهت سرویس دهی وکمک .و تعمیرات به خریداران محصولات ایران خودرو و شرکتهای مرتبط دیگر با این کارخانه دامنه فعالیتهای خود را گسترش داده است . و خود را به عنوان مهمترین قطب صنعتی تولید خودرو در کشورو خاورمیانه معرفی نموده است


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کاراموزی چرخ دنده های جلو موتور و طرز تنظیم آنها