متن لاتین 20 صفحه
ترجمه 26 صفحه word
قیمت 18.000 تومان
لینک دانلود فایل اصلیhttp://s6.picofile.com/file/8211684826/International_distribution_and.pdf.html
پیشبرد های فروش و سیستم های توزیع بین المللی
در این فصل از دیدی بین فرهنگی، عناصر آمیخته بازاریابی که در رساندن محصول به مشتری نقش دارند را بررسی می کنیم. بعضی از عناصر پیشبرد فروش و توزیع به طور جهانی در سطح کشورها و فرهنگ ها به کار می روند. این عناصر (1) کانالهای توزیع ، پیشبرد فروش و عوامل فروش هستند. چون بررسی جامع و کامل امکان ندارد، روش گلچین کردن یک بار دیگر به کار برده شد. ما تصمیم به بررسی و معرفی سیستم توزیع ژاپن که پیچیدگی و سختی کافی را دارد گرفتیم. کانال های توزیع غربی روندی غیر ضروری ، ساده و کارا دارند. در بخش 1_12 شرح می دهیم چگونه سیستم توزیع keirelsu ژاپن به طور فیزیکی در سطح ژاپن ریشه گرفته و شرح می دهیم چه ارتباطی با ویژگی های ملی ژاپن دارد. اگر چه کانال های توزیع واکنش های منفی از غیر ژاپنی ها دریافت کرده و آنها به این سیستم انتقاد وارد می کنند. کمپانی های غیر ژاپنی این سیستم توزیع را محکوم و مانع ورود کالاهای وارداتی می دانند. بعضی از این تفاسیر بی ارزش در مذاکرات بین المللی WTO و GATT هم مطرح شده اند. اگرچه این مقایسه آشکارساز نادیده گیری ریشه های Keiretsu در فرهنگ ژاپن هستند.
پیشبرد های فروش و سیستم های توزیع بین المللی