فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله با عنوان اثر انرژی شکست در رشد و گسترش ترک در سدهای بتنی وزنی تحت اثر نیروی زلزله

اختصاصی از فی توو مقاله با عنوان اثر انرژی شکست در رشد و گسترش ترک در سدهای بتنی وزنی تحت اثر نیروی زلزله دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان اثر انرژی شکست در رشد و گسترش ترک در سدهای بتنی وزنی تحت اثر نیروی زلزله که در ششمین کنگره ملی مهندسی عمران ارائه شده است، آماده دانلود می باشد.

سرفصل مربوطه: سازه های هیدرولیکی و دریایی

سال برگزاری:1390

محل برگزاری: سمنان - دانشگاه سمنان

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

نویسند‌گان:
[ رضا آقاجانی ] - کارشناسی ارشد مهندسی عمران ؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
[ عباس منصوری ] - استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
[ میراحمد لشته نشایی ] - استادیار دانشگاه گیلان

 

چکیده

مکانیک شکست یکی از مدل های شکست مورد استفاده در آنالیز سدهای بتنی وزنی می باشد. این مدل بر پایه مفهوم اتلاف انرژی در سازه ای که در آن فرآیند شکست رخ می دهد، استوار است. پارامتر تعیین کننده در این معیار، انرژی شکست می باشد که انتخاب یک مقدار مناسب برای انرژی شکست می تواند در رفتار سازه تاثیر گذار باشد.

در این مقاله تاثیر پارامتر انرژی شکست بر روی نتایج حاصل از آنالیز غیر خطی سد های بتنی وزنی، با انتخاب مدل مکانیک شکست به عنوان معیار شکست در بتن، بررسی شد. در مطالعه حاضر، سد کوینا با در نظر گرفتن اندرکنش سد و مخزن تحت اثر زلزله کوینا مورد آنالیز قرار گرفت که نتایج حاصله بیانگر این امر بود که با توجه به تغییر در انرژی شکست، المان های ترک خورده در نواحی پاشنه سد و محل تغییر شیب قرار دارند. البته با افزایش انرژی شکست ترک های ایجاد شده در قسمت بالا دست، حذف شدند و در این ناحیه المان آسیب دیده مشاهده نمی گردد. مقدار انرژی شکست بر روی تعداد المان های ترک خورده اثر می گذارد و با افزایش مقدار آن ناحیه آسیب دیده کوچکتر خواهد بود.


 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله با عنوان اثر انرژی شکست در رشد و گسترش ترک در سدهای بتنی وزنی تحت اثر نیروی زلزله
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.