فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود هندبوک لاتین انتخاب شیرآلات صنعتی

اختصاصی از فی توو دانلود هندبوک لاتین انتخاب شیرآلات صنعتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود هندبوک لاتین انتخاب شیرآلات صنعتی


دانلود هندبوک لاتین انتخاب شیرآلات صنعتی

فرمت : پی دی اف (PDF)

تعداد صفحات :337

زبان : انگلیسی

مقدمه :

شیرها بخشهای کنترل کننده سیستمهای فشاری و جریان سیال می­باشند. همانند بسیاری از اجزای مهندسی، طراحی شیرها نیز طی 3 قرن اخیر توسعه داده شده و از طرحهای اولیه به گستره وسیعی از واحدهای مهندسی شده در آمده بطوریکه بسیاری از نیازهای صنعتی را بر آورده می­سازند.

طیف وسیعی از انواع مختلف شیر وجود دارد که بتوانند رضایت کاربر را جلب کند و احتمال وجود نوعی از شیر که نیاز مشتری را برآورده سازد، بسیار بالاست. اما بدلیل وجود انتخابهای زیاد، کاربر باید دانش و مهارت تحلیل هر کاربردی را داشته باشد و عوامل موثر در انتخاب شیر را تعیین نماید. کاربر باید دانش کافی از انواع شیر و ساختمان داخلی آنها داشته باشد تا بتواند انتخابی مناسب داشته باشد.

دستورالعملهای راهنمای شیرها ممکن است به اسانی یافت شوند اما تعداد کمی کتاب وجود دارند که پایه مهندسی و یا اطلاعات عمیقی در مورد فاکتورهای انتخاب شیر را مورد بحث قرار داده اند.

این کتاب نتیجه مطالعات طولانی نویسنده آن در خصوص طراحی و کاربردهای شیرها بوده و کاربر شیر را در شناخت و انتخاب آن با آنالیز کاربرد شیر و ساختمان داخلی آن راهنمایی میکند. این کتاب میتواند بعنوان یک مرجع کاربردی برای مهندسین و دانشجویان، سازندگان شیر و ... مورد استفاده قرار بگیرد.

این هندبوک مشتمل بر 7 فصل بوده که فهرست فصلهای آن به قرار زیر میباشد.

chap.1- Introduction
chap.2- Fundamentals
chap.3- Manual Valves
chap.4- Check Valve
5 .chap.5- Pressure Relief Valve
chap.6- Rupture Discs
chap.7- Sizing Pressure Relief Devices

کلمات کلیدی: دانلود کتاب- دانلود هندبوک- دانلود هندبوک رایگان- دانلود هندبوک مهندسی مکانیک- دانلود هندبوک شیرآلات- شیرآلات صنعتی- دانلود رایگان-

Manual Valves- Check Valves- Pressure Relief Valves-Rupture Discs-Gaskets-Flat Metallic Gaskets-Compressed Asbestos Fiber Gaskets- Spiral Wound Gaskets-Gasket Blowout-Valve Stem Seals-Compression Packings-Lip-Type Packings-Squeeze-Type Packings-Thrust Packings-Diaphragm Valve Stem Seals-Flow Through Valves-Resistance Coefficient- Flow Coefficient-Flow Coefficient

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود هندبوک لاتین انتخاب شیرآلات صنعتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.