چکیده : توسعه فن آوری های ارتباطاتی بین مصرف کنندگان آن ها را قادر می سازد به طور فعالانه در فعالیت های مختلف کاری مشارکت داشته
باشند. پدیده جمع سپاری به تازگی از زوایای مختلف از مشارکت کاربران در فعالیت های ارتباطی شرکت ها گرفته تا مدل های مختلف سرمایه
گزاری جمعیتی موردتوجه قرارگرفته است. هدف از این مقاله بررسی پدیده های ورد پرس، تجزیه وتحلیل عوامل مؤثر بر مشارکت
مصرف کنندگان در فعالیت های جمع سپاری و بررسی استقرار توسعه شرکت های جمع سپاری در فعالیت های بازاریابی است. از دیدگاه بازاریابیورد پرس ممکن است در فعالیت های مختلف مانند تحقیقات بازاری، ارتباطات، توسعه و آزمایش محصولات جدید، توسعه ایده های جدید و غیره مستقر شود. هرچند شرکت ها همچنین باید از محدودیت های ممکن و موضوعات اخلاقی مربوط به جمع سپاری آگاه باشند.
مقاله کاربرد جمع سپاری در فعالیت های بازاریابی