موضوع :
پایان نامه اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک
( فایل word به همراه فایل پاورپوینت ppt قابل ویرایش )
بسمه تعالی
در این پروژه که ترجمه فصل یک و سه کتاب لاتین شاسی اتومبیل (اصول مهندسی) تالیف پروفسور جانسن ریمپل و هلمت استول می باشد، به بررسی انواع سیستمهای تعلیق با توجه به جلو محرک، عقب محرک و چهار چرخ محرک بودن آنها پرداخته می شود و مزایا و معایب هریک بیان می گردد. سپس هندسه مرکز و محورهای غلتش بیان می گردد.
در پایان حرکت چرخ ها و زوایای چرخ و فرمان و همچنین تاثیر نیروهای مختلف روی تغییرات زوایا و موقعیت چرخ ها بررسی می گردد.
تعداد صفحات : 312
پایان نامه اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک