فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله انگلیسی علمی پژوهشی با مدل مفهومی اثر علامت های دیجیتال بر رفتار خریداران ": نقش تجربه برانگیخته(2014)

اختصاصی از فی توو مقاله انگلیسی علمی پژوهشی با مدل مفهومی اثر علامت های دیجیتال بر رفتار خریداران ": نقش تجربه برانگیخته(2014) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله انگلیسی علمی پژوهشی با مدل مفهومی  اثر علامت های دیجیتال بر رفتار خریداران ": نقش تجربه برانگیخته(2014)

The effect of digital signage on shoppers' behavior: The role of the
evoked experience☆
Charles Dennis a,⁎, J. Joško Brakus b, Suraksha Gupta c, Eleftherios Alamanos a
a Lincoln Business School, University of Lincoln, United Kingdom
b Leeds University Business School, University of Leeds, United Kingdom
c Brunel Business School, Brunel University, Suraksha


دانلود با لینک مستقیم


مقاله انگلیسی علمی پژوهشی با مدل مفهومی اثر علامت های دیجیتال بر رفتار خریداران ": نقش تجربه برانگیخته(2014)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.