چکیده : هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر موفقیت در خدمات بانک ها می باشدرای ارضاء نیازها و خواسته های مشتریان بانک، مدیران مجموعه ابزاری در اختیار دارد که به این مجموعه ابزارها ، « آمیخته بازاریابی » گفته می شود. آمیخته بازاریابی نمایانگر فعالیت های اساسی مدیران بازاریابی است.مدیران بازاریابی پس از انتخاب یک بازار هدف، برنامه سیستماتیک برای فروش به مشتریان و ایجاد روابط بلند مدت تدوین کنند.
در عصری که محصولات به صورت فزاینده ای همگن شده اند،کیفیت خدمات از مهمترینمنابع تمایز و منحصر به فرد بودن است.این یک امری پذیرفته شده است که در دنیای رقابتی،به طور روز افزون،کیفیت و خدمت برجسته،از لازمه های ادامه حیات و موفقیت هستند.در بلند مدت،در برابر تهدید های بیرونی،فقط در صورتی میتوان مقاومت کردکه موسسه برای مشتری به صورت بهترین انتخابدر آید و ووفاداری مشتریکسب شود.
دانلود مقاله مدیریت بازاریابی:بررسی چگونگی طراحی آمیخته بازاریابی بانک ها