فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی‌ارشد مدیریت فناوری اطلاعات“M.A” :بررسی موانع توسعه مدیریت ارتباط با مشتری

اختصاصی از فی توو خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی‌ارشد مدیریت فناوری اطلاعات“M.A” :بررسی موانع توسعه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی‌ارشد مدیریت فناوری اطلاعات“M.A” :بررسی موانع توسعه مدیریت ارتباط با مشتری


 خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی‌ارشد مدیریت فناوری اطلاعات“M.A”    :بررسی موانع توسعه مدیریت ارتباط با مشتری

پایان نامه کارشناسی‌ارشد رشته  مدیریت فناوری اطلاعات“M.A”  واحد علوم و تحقیقات  موضوع بررسی موانع توسعه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت مبلمان استان تهران

در سال­های اخیر با پیشرفت­های حاصله در زمینه فن­آوری اطلاعات و ارتباطات و نیز تحولات انجام گرفته در بازار، رقابت بر سر کسب مشتری تشدید شده و شاهد ظهور مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان یک رویکرد مهم در کسب و کار بوده ایم. CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتری و نه بازاریابی ارتباط با مشتری است. مدیریت مفهومی گسترده ­تر از بازاریابی داشته و شامل عوامل متعدد سازمانی، فرهنگی و... می­باشد. بنابراین اجرای موفق CRM در سازمان­ها مستلزم آن است که عوامل مختلف مرتبط با آن دارای ویژگی­های خاصی بوده و از انسجام و هماهنگی لازم برخوردار باشند. وجود شکاف و ناهماهنگی در بین این عوامل مانع از اجرای موفق CRM خواهد شد. در این پژوهش به بررسی موانع crm در صنعت مبلمان ایران پرداخته شده است.پس از بررسی های انجام گرفته بر روی عوامل فکری،اجتماعی،فن آوری،عامل فکری شامل،استراتژی ها،ساختار و برنامه ریزی به عنوان مانع مهمی در توسعه crm در صنعت مبلمان ایران شناخته شد.بررسی موانع در توسعه crm اقدام اولیه مهمی است که می تواند بنیان مستحکمی برای اقدامات بعدی در این راستا فرآهم سازد.

ظهور فن­آوری اطلاعات و رشد ناگهانی اینترنت ، مفاهیم مربوط به تجارت را تغییر داده است . اگر شرکت­ها در گذشته با تکیه بر تولید و بازاریابی انبوه و کاهش هزینه­های عملیاتی، سود خود را در بازار افزایش می­دادند ، امروزه وضعیت به گونه­ای دیگر می­باشد. با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعادی نوین، مشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت­های سازمان­ها درآمده است، به نحوی که از دیدگاه رقابتی، بقاء و تداوم حیات سازمان­ها در گرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود بیان می­شود. از طرفی پیشرفت ارتباطات، تکامل عصر اطلاعات و ظهور ابزارهای جدید ارتباطی، سازمان­ها را با انبوهی از مشتریان متفاوت، و آنها را با گزینه­های انتخابی متعددی مواجه ساخته است که نتیجه آن اختیار بیشتر مشتریان و بی­ثباتی بازار است. در این میان اندیشمندان مدیریت و بازاریابی، نسخه حفظ مشتری و شیوه­های صحیح ارتباط با آنها را تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تجویز می­کنند که از جمله مزایای آن می­توان به افزایش رشد درآمد، کاهش هزینه­های فروش و کارایی بیشتر در انجام کار اشاره کرد..........

در این پژوهش از میان عوامل متعددی که در مدل­های مختلف ذکر شده­ است، به بررسی سه عامل به عنوان موانع اصلی توسعه crmپرداخته میشود:

  • عوامل فکری
  • عوامل اجتماعی
  • عوامل تکنولوژیکی
این پژوهش در 5 فصل با عناوین:
فصل اول:کلیات پژوهش
 
فصل دوم:ادبیات تحقیق

فصل سوم:روش تحقیق

فصل چهارم:تجزیه وتحلیل داده ها

فصل پنجم:نتیجه گیری وپیشنهادات

و با فرمت word در 105 ص تنظیم گشته است.



 


دانلود با لینک مستقیم


خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی‌ارشد مدیریت فناوری اطلاعات“M.A” :بررسی موانع توسعه مدیریت ارتباط با مشتری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.