فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی چگونه افت تحصیلی مسلم ، دانش آموز پایه دوم راهنمایی را کاهش دادم

اختصاصی از فی توو اقدام پژوهی چگونه افت تحصیلی مسلم ، دانش آموز پایه دوم راهنمایی را کاهش دادم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه افت تحصیلی مسلم ، دانش آموز پایه دوم راهنمایی را کاهش دادم


اقدام پژوهی چگونه افت تحصیلی مسلم ، دانش آموز پایه دوم راهنمایی را کاهش دادم

معرفی :

اقدام پژوهی چگونه افت تحصیلی مسلم ، دانش آموز پایه دوم راهنمایی را کاهش دادم ، مخصوص مقطع راهنمایی ، که البته با کمی تغییر می توانید ان را برای دوره دبیرستان ودبستان و برای هر درسی استفاده نمائید . فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات 23صفحه - قیمت فقط  سه هزار تومان

 
چکیده

  افت تحصیلی از مباحث مورد توجهی میباشد که در سنوات اخیر ذهن دلسوزان نظام تعلیم و تربیت را به خود مشغول نموده و جهت جلوگیری از این پدیده راهکارهای متفاوتی ارائه شده است . راهکارهای عملیاتی و کاربردی که بعضا مثمر ثمر بوده و نتایج مثبتی نیز در بر داشته است . در این مقاله نیز سعی گردیده که با تجمیع آن دسته از راهکارهای آموزشی که زمینه کم رنگ شدن این پدیده مخرب را بدنبال می آورند ،  به بحث و بررسی پرداخته  و پیشنهاداتی در این باب که فراخور دانش آموزان،   باشد ،  ارائه شود .
واژگان کلیدی :
افت تحصیلی – تعلیم و تربیت -راهکار های آموزشی

فهرست مطالب

چکیده

واژگان کلیدی :

افت تحصیلی – تعلیم و تربیت -راهکار های آموزشی

مقد مه

بیان مسئله

جمع آوری اطلاعات(شواهد 1 )

اقدام راه حل پیشنهادی

ادبیات تحقیق :

منظور از افت تحصیلی چیست؟

خسارت‌های ناشی از افت‌ تحصیلی:

عوامل موثر بر افت تحصیلی:

برنامه های کوتاه و دراز مدت جهت جلوگیری از افت کاهش افت‌ تحصیلی

دلایل افت تحصیلی از نظر روانشناسان و اندیشمندان

شیوه های مقابله با افت تحصیلی

جمع بندی اطلاعات

موانع و محدودیت ها

اجرای راه حل دوم

علل افت تحصیلی مسلم

نظرات و پیشنهادات

ارزشیابی و بررسی نتایج کار (شواهد2 )

منابع


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه افت تحصیلی مسلم ، دانش آموز پایه دوم راهنمایی را کاهش دادم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.