هدف این نرم افزار مدیریت جامع به اجناس و تامین رفاه مشتریان می باشد. سیستم از ۳ بخش که شامل: انباردار، کاربر (فروشنده) و مدیریت تشکیل شده است که اجناس وارده ابتدا در انبار نگه داری می شود و در صورت نیاز به فروشگاه فرستاده می شود. فروشنده مسئول نظارت بر اجناس میباشد، همچنین وظیفه ی ثبت مشتریان بر عهده ی فروشنده می باشد.فروشنده باید اطلاعات مربوط به مشتریان را در سیستم نگهداری کند.وهمچنین در صورت کسری کالا در فروشگاه اسم کالا را ثبت کند تا در وقت مطلوب از انبار به فروشگاه اضافه گردد. انباردار مسئول ثبت کالاها ی انبار می باشد و در صورت دریافت درخواست کالا از سوی فروشنده بلافاصله کالای مورد نظر را برای فروشگاه فراهم می کند و در صورت عدم وجود کالا در انبار برای مدیر درخواست خرید کالای مورد نظر را می فرستد. مدیر ناظر بر تمام اطلاعات مربوط به کالاها و مشتریان است و ماهیانه میتواند ضرر و زیان فروشگاه را محاسبه کند همچنین مدیر کالای مورد نیاز را برای انبار فراهم می کند.درضمن تنها مدیر میتواند موجودی صندوق را مشاهده کند. و قیمت کالاهارا تغییر دهد. به صورت کلی هر کدام از این بخش شامل این زیر سیستم ها می باشد:
کاربر
نمایش لیست فروش
گزارش گیری
صدور فاکتور
فروش اجناس
جستجو و مشاهده در میان لیست مشتریان
ثبت مشتریان دارای بدهی
ثبت کالاهای در صورت عدم وجود
انبار دار
ثبت کالا های وارده
ثبت کالاهای کسری در انبار
مدیریت
مشاهده کالاهای وارده
گزارش گیری مالی
محاسبه سود و زیان
تشخیص هویت فروشندگان (منظور اجازه و ساخت یک پنل کاربری برای فروشندگان)
نمایش موجودی صندوق
قیمت گذاری کالا
مشاهده فروش
مشاهده کردن کسورات فروشگاه
نمایش سود نسبت به هر کالا
تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت فروشگاه به همراه فایل رشنال رز و داکیومنت با فرمت ورد(word)+نمودارها و جدول ها(کامل)