فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی چگونه توانستم با اجرای مدرسه زندگی فضای مدرسه ... را برای دانش آموزان با نشاط کنم ؟

اختصاصی از فی توو اقدام پژوهی چگونه توانستم با اجرای مدرسه زندگی فضای مدرسه ... را برای دانش آموزان با نشاط کنم ؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم با اجرای مدرسه زندگی فضای مدرسه ... را برای دانش آموزان با نشاط کنم ؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم با اجرای مدرسه زندگی فضای مدرسه ... را برای دانش آموزان با نشاط کنم ؟

دانلود اقدام پژوهی

چگونه توانستم با اجرای مدرسه زندگی فضای مدرسه ... را برای دانش آموزان با نشاط کنم ؟ با فرمت ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 24 صفحه

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش می باشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

چکیده

در شرایطی که بیشتر خانه‌های شهری تبدیل به آپارتمان‌های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است، حداقل کاری که می‌توان برای تامین بهداشت جسمی و روحی کودکان و نوجوانان داشته باشیم، ایجاد فضای شادی‌بخش در مدرسه است.دانش‌آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه می‌گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود، به شاد زیستن فرزندان خود کمک کرده‌ایم.‏شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد. همچنین برای دستیابی به تحقق آرمان‌های مربوط به شاداب سازی مدارس باید تحولی جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد شود.‏

براى این که سلامت جسمانى و روانى دانش آموزان، دانش‌آموزان، اطرافیان و خودمان حفظ شود، باید سعى کنیم با شناسایى عوامل مؤثر بر شادى، موجبات تقویت عوامل مثبت و تقلیل عوامل منفى مؤثر بر شادى را فراهم کنیم.از آن جا که شادى بزرگترها عامل مؤثر در شادى و نشاط دانش آموزان است و اولیا و مربیان غمگین نمى توانند فرزندان و دانش‌آموزانى شاد تربیت کنند، با ارائه نظام اعتقادى درست براى دستیابى به شادى، مى توان به افزایش شادى در میان افراد جامعه کمک کرد. به این ترتیب مردم مى توانند تغییرى مثبت در زندگى خود به وجود آورند، احساس پیشرفت و لذت در زندگى داشته باشند و به شادى دائمى دست یابند و فقط در این صورت است که مى توانند شادى را در وجود فرزندانشان نیز پرورش دهند.

سیراب نشدن فرزندان از محبت و عاطفه کافی، بی تعادلی روحی و روانی را به‌دنبال دارد. ناآشنایی خانواده‌ها با روش‌های مؤثر تعلیم و تربیت را می‌توان با آموزش احساس مسئولیت در برابر خود، خانواده، واقع بینی همراه با نگرش مثبت، تقویت روحیه همکاری و کار گروهی، آموزش مهارت‌های زندگی، تقویت مهارت ادراکی و..... به کمک تمامی دست‌اندرکاران محیط آموزش تا حدود زیادی حل کرد تا در نهایت محیطی شاداب و البته قانونمند ایجاد شود و فرزندانی مفید، هدفمند و کاربردی پرورش یابند.‏

اینجانب … مدیر مجتمع … شهرستان …هستم. بنده مدت .. است که در آموزش و پرورش خدمت می کنم. رشته تحصیلی بنده .. است و هم اکنون با … نفر دانش آموز در مجتمع فوق در حال خدمت می باشم. مرکز مجتمع بنده آموزشگاه … است و مدارس …همچنین آموزشگاه .. زیر مجموعه های این مجتمع می باشند. در اوایل سال تحصیلی به این موضوع پی بردم که دانش آموزان همواره در کسالت و خستگی به سر می برند و از شادابی و نشاط بالایی برخوردار نیستند . بنا بر این تصمیم گرفتم در این راستا کوشش نموده و در تحقق مدرسه زندگی سهم هرچند ناچیزی داشته باشم


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم با اجرای مدرسه زندگی فضای مدرسه ... را برای دانش آموزان با نشاط کنم ؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.