فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود رام رسمی اندروید 4 سامسونگ Galaxy Grand (GT-I9128E)

اختصاصی از فی توو دانلود رام رسمی اندروید 4 سامسونگ Galaxy Grand (GT-I9128E) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود رام رسمی اندروید 4 سامسونگ Galaxy Grand (GT-I9128E)


دانلود رام رسمی اندروید 4 سامسونگ  Galaxy Grand (GT-I9128E)

دانلود فایل فلش Samsung Galaxy Grand (GT-I9128E)
دانلود فایل فلش Samsung Galaxy Grand GT-I9128E
دانلود فایل فلش Samsung Galaxy Grand
دانلود فایل فلش Samsung Galaxy
دانلود فایل فلش Samsung
دانلود فایل فلش Galaxy Grand GT-I9128E
دانلود فایل فلش Grand GT-I9128E
دانلود فایل فلش GT-I9128E
دانلود فایل فلش Samsung Galaxy GT-I9128E
دانلود فایل فلش Samsung GT-I9128E

 

اندروید: 4.2.2
ورژن: I9128ECHCANB2_CHC

 

آموزش فلش دیوایس های سامسونگ

گوشی را به Downloading ببرید. برای این کار ابتدا گوشی را خاموش کنید. سپس کلید کاهش صدا (-Volume) + کلید Home + Power را همزمان بگیرید.

بعد از مشاهده تصویر فوق کلید افزایش صدا (+Volume) را بزنید تا به صفحه Downloading بروید.

 

نرم افزار Odin.exe را اجرا کنید.

کابل USB را متصل کنید و منتظر باشید خانه اول ID:COM آبی شود.

رام تک فایله

هیچ چیزی را تغییر ندهید : یعنی بخش Option گزینه Auto Reboot و F. Reset Time تیک دار و Re-Partion و سایر گزینه ها تیک نداشته باشد.

 حال روی کلید AP کلیک کنید و تک فایل رام خود با پسوند tar .md5. را انتخاب کنید.(باید رام را قبلا از Zip خارج کنید) مدتی صبر کنید فایل بارگذاری شود.

رام چند فایله

 برنامه دارای سه بخش Log (گزارشات) ، Option (تنظیمات) و Pit (فایل PIT) می باشد : اگر رام شما چند فایله است بخش Option فقط گزینه Auto Reboot و F. Reset Time تیک دار باشند.

حال اگر فایل با پسوند PIT. دارید گزینه Re-Partion را نیز تیک بزنید. اگر ندارید احتیاجی نیست.

فایل PIT حافظه داخلی گوشی را مجدد قسمت بندی (پارتیشن بندی) می کند و این فایل فقط زمانی نیاز می شود که رام قبلی و جدید شما دارای اختصاص بندی حافظه متفاوتی باشند. به طور مثال در G900HXXUBOD5 عبارت سبز متفاوتی داشته باشند.(XXS نیز مانند XXU می باشد و U و S حرف سوم متفاوت باشد عیبی ندارد و باز هم یکسان هستند) به طور معمول نیازی به این فایل نیست و آن را تیک نزنید و توصیه نمی شود کاربران عادی از آن استفاده کنند.

بخشFiles [Download]i شامل گزینه های زیر می باشد. باید با دقت زیاد هر کدام را با کلیک روی دکمه آن، انتخاب کنید.

BL  : فایل بوت لودر که معمولا با BL شروع می شود.
AP : فایل PDA ، فایلی که در آن عبارت Code یا PDA درج شده فایل AP است. (حجیم ترین فایل)
Cell Phone : CP ، فایلی که در آن عبارت Modem درج شده و یا با CP شروع می شود.
CSC : فایلی که در آن عبارت csc یا multi-csc درج شده است و یا با CSC یا Home_CSC شروع می شود.
تذکر مهم 1 : اگر رام شما 5 فایل بود و دو CSC داشت دقت کنید اگر فایل HOME_CSC را به نرم افزار بدهید اطلاعات گوشی شما حذف نمی شود و اگر فایل CSC را بدهید اطلاعات حافظه داخلی شما حذف می شود.
تذکر مهم 2 : رام های 4 فایل تبلت های فاقد شیار سیم کارت مثل SM-T580 ، فایل CP ندارند ، لذا گزینه CP را خالی بگذارید.
تذکر مهم 3 : به هیچ عنوان در گوشی های آنلاک اپراتوری فایل CP را به نرم افزار ODIN ندهید و آن را خالی بگذارید. (اگر مدل دستگاه در بخش About تنظیمات و حالت دانلودینگ یکسان نبود با استفاده از Odin آپدیت نکنید!)

حال روی دکمه START بزنید. تا تصویر زیر بعد از مدتی مشاهده شود.

 

8 صبر کنید تا پردازش 100 درصد شود. و عبارت PASS دیده شود.

 بعد از اتمام Optimazing App در گوشی، دستگاه روشن خواهد شد و کابل را جدا کنید.

اکنون کار تقریبا تمام است و گوشی شما آماده استفاده با نسخه جدید می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود رام رسمی اندروید 4 سامسونگ Galaxy Grand (GT-I9128E)

کتاب قصه حسنی نگو یه دسته‌‌ گل (چاپ قدیم)

اختصاصی از فی توو کتاب قصه حسنی نگو یه دسته‌‌ گل (چاپ قدیم) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب قصه حسنی نگو یه دسته‌‌ گل (چاپ قدیم)


کتاب قصه حسنی نگو یه دسته‌‌ گل (چاپ قدیم)

 

نسخه پی دی اف (PDF) کتاب قصه:

حسنی نگو یه دسته‌‌ گل

اسکن شده با بهترین کیفیت و

بدون هرگونه تگ و تبلیغ روی صفحات

 

توی ده شلمرود
حسنی تک و تنها بود

حسنی نگو بلا بگو
تنبل تنبلا بگو

موی بلند روی سیاه
ناخن دراز واه واه واه

نه فلفلی نه قلقلی
 نه مرغ زرد کاکلی
هیچکس باهاش رفیق نبود

تنها روی سه پایه
نشسته بود تو سایه

باباش می‌گفت:
حسنی میای بریم حموم؟
نه نمیام نه نمیام

سرتو می‌خوای اصلاح کنی؟
نه نمی‌خوام نه نمی‌خوام

کره الاغ کدخدا
یورتمه می‌رفت تو کوچه‌ها

الاغه چرا یورتمه می‌ری؟

دارم می‌رم بار ببرم
دیرم شده عجله دارم

الاغ خوب و نازنین
سر در هوا...


دانلود با لینک مستقیم


کتاب قصه حسنی نگو یه دسته‌‌ گل (چاپ قدیم)

مقاله تاریخچه ریخته گری به صورت Word در 19 صفحه

اختصاصی از فی توو مقاله تاریخچه ریخته گری به صورت Word در 19 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله تاریخچه ریخته گری به صورت Word در 19 صفحه


مقاله تاریخچه ریخته گری به صورت Word در 19 صفحه

 

 

 

 

ریخته گری یکی از قدیمی ترین روش های شناخته شده ای است برای به دست آوردن شکل مطلوب فلز. اولین کوره  های ریخته گری از خاک رس ساخته می شدند و لایه هایی از مس و چوب به تناوب در آن چیده می شد. از نقطه نظر تاریخی ریخته گری را می توان به چند دوره تقسیم نمود. ریخته گری ممکن است به صورت «ساخت یک شئ فلزی با اجازه دادن به انجماد مذاب آن، در یک قالب » تعریف گردد. شکل شئ مورد نظر به وسیله شکل حفره قالب تعیین می شود. علم ذوب فلزات یا ریخته گری مراحل شکل گیری یک شئ فلزی است به وسیله ذوب کردن فلز و ریختن آن در قالب. کارخانه مذاب فلز یک تاسیسات تجاری است برای ذوب و ریختن فلزات یا تولید قطعات ریخته گری. نکته قابل توجه در این تعاریف، استفاده از مذاب فلز جهت ریخته گری شکل شئ به صورت مستقیم، است.  امروزه صنعت ریخته گری بسیار پیشرفت کرده و بسیاری از قطعات پر کاربرد از این روش ساخته می شود. در این مقاله سعی شده تا به طور مختصر تاریخچه ریخته گری مورد بررسی قرار گیرد.

فهرست :

چکیده

مقدمه

ریخته گری دوره برنز

ریخته گری دوره آهن

ریخته گری دوره تاریک صنعتی

ریخته گری دوره رنسانس صنعتی

ریخته گری دوره انقلاب صنعتی

درباره فلز چدن

منابع


دانلود با لینک مستقیم


مقاله تاریخچه ریخته گری به صورت Word در 19 صفحه

تحقیق جامع و کامل درباره ناتوانی یادگیری

اختصاصی از فی توو تحقیق جامع و کامل درباره ناتوانی یادگیری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق جامع و کامل درباره ناتوانی یادگیری


تحقیق جامع و کامل درباره ناتوانی یادگیری

فرمت فایل word: (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات : 73 صفحه

 

 

 

 

مقدمه:

چه بسیارند کودکانی که تنها به دلیل داشتن ضعف خاص در دیکته، حساب یا روخوانی علی‌رغم داشتن هوش عادی، توانایی جسمی خوب و روانی سالم به دلیل شکستهای پی درپی تحصیلی برای همیشه با دنیای کتاب، مشق و مدرسه خداحافظی کرده‌اند. چه بسیارند استعدادهایی که بدین سان نشکفته پرپر گشته و می‌شوند و چه بسیارند زیانهایی که جامعة ما از این راه متحمل می‌گردد.

ناتوانیهای یادگیری مقولة خاص دیگری است که درحیطة کودکان استثنایی قرار دارد و درصد چشمگیری از کودکان را در بر می‌گیرد. ناتوانیهای یادگیری، نارساییهای یادگیری خاصی است که در صورت عدم شناسایی آن معمولاً تحقیرها، توهینها، مقایسه‌های نابجای خردکننده وشکستهای تحصیلی پی در پی را به بار می‌آورد. میلیونها کودک در سراسر جهان به اختلالات یادگیری مبتلا هستند. آنان علی‌رغم رشد جسمی،‌ذهنی، زبانی، اجتماعی، اخلاقی و عاطفی طبیعی هنگامی که به سنین مدرسه می‌رسند با مشکلاتی ویژه روبرو می‌گردند که عرصه را بر آنها تنگ می‌کند. اشکال بزرگ این اختلال آن است که بر خلاف نابینایی ، ناشنوایی، سرآمدی، ناسازگاری و معلولیتهای جسمی که تشخیص آن در سنین پیش‌دبستانی به آسانی امکانپذیر است،‌براحتی نمی‌توان آن را در سنین پیش‌دبستانی تشخیص داد. کودک مبتلا به اختلال یادگیری خود نیز از این که نمی‌تواند در انجام تکالیف تحصیلی همانند دیگر همسالانش موفق باشد،‌رنج می‌برد. او نیز همانند دیگر کودکان تصویری توانا و مثبت از خود ساخته است که به دلیل این اختلال و رویارویی پی در پی با ناکامیهای اصلی، فرعی تحصیلی این تصویر خدشه‌دار می‌شود واحساس حقارت درونی جایگزین آن می‌گردد[1].

مسئله ناتوانیهای خاص یادگیری اخیراً به طور چشمگیری توسعه پیدا کرده و توجه متخصصان و دست اندرکاران مسائل آموزش کودکان را بیش از پیش به خود جلب نموده است، درکنار کودکان ناشنوا، نابینا و عقب‌مانده ذهنی کودکانی هستند که بدون اینکه ناشنوا باشند کلمات را درک نمی‌کنند و بعضی دیگر با اینکه نابینا نیستند اما آنچه را که می‌بینند درک نمی‌کنند. و گروهی دیگر از کودکان علیرغم آنکه از نظر ذهنی عقب مانده نبوده و همانند سایر همسالان خود هستند با روشهای معمول آموزشی قادر به یادگیری مفاهیم نمی‌باشند. معلمان مدارس استثنایی بسیار با این کودکان برخورد داشته‌اند. که به علت ناتوانیهای خاص در یادگیری خواندن، صحبت‌کردن ، هجی‌کردن، نوشتن وحساب کردن و... در این مدارس آموزش می‌بینند.

 

                     
تاریخچه و تعریف و فراوانی

تاریخچه:

متأسفانه تاریخچة آموزش کودکان مبتلا به ناتوانیهای خاص یادگیری بسیار کوتاه است. تا سال 1960 مشکل این کودکان تقریباً شناخته نشده بود. در این سال تلاشهایی وسیع آغاز شد و نظریات متفاوتی عنوان گردید، دسته‌ای ناتوانیهای خاص یادگیری را معلول تنبلی کودکان خواندند، دسته‌ای دیگر وجود ضایعة مغزی را علت این عارضه تلقی کردند. گروهی معلولیت ادراکی و گروه دیگر اختلالات عصبی را علت ناتوانی یادگیری می‌شناختند. آشفتگی و سردرگمی موجود چندان هم بی‌علت نبود. اصولاً شناخت کودکان مبتلا به ناتوانی‌های خاص یادگیری، مستلزم گذشت زمان بود. گذشت زمانی که موجبات به هم رسیدن علوم متفاوتی چون پزشکی، علوم تربیتی، روان‌شناسی، توانبخشی و ... درگره‌گاه واحدی به نام اختلال یادگیری را فراهم کرد. در این میان پزشکی نخستین رشته‌ای بود که به تشخیص دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری توجه کرد. پس از آن روانشناسان به مطالعة خصوصیات این دانش آموزان پرداختند. با این وجود تا اوایل دهة 1960 کاری که در خور توجه باشد انجام نگرفته بود، به همین علت در این دهه، علمای تعلیم و تربیت نیز به جریان مذکور پیوستند و برای حل این مشکل پیشقدم گشتند.

در سال 1896 پزشکی انگلیسی به نام مورگان وضعیتی را گزارش کرد که آن راکوری لغات می‌نامید. حالتی که ناتوانی در خواندن کلمات از آن تعبیر می‌شد. چند سال پس از آن یعنی در سال 1920 این مورد جای خود را به  عنوان مفهومی در مطالعات علمی بازکرد.

در سال 1930 عصب آسیب‌شناسی به نام اُرتون[2]  رابطة میان غلبه مغز و اختلالات تکاملی زبان را مورد مطالعه قرار داد. در سال 1947 اشتراوش[3]  و لتی‌نین [4] کتاب «آسیب‌شناسی روانی و تربیت کودک معلول مغز» را منتشر کردند که بر پایة آن ناتوانیهای یادگیری ناشی از ضایعات مغزی قلمداد می‌شوند.

از سال 1948 به بعد تلاشهایی شکل یافته‌تر در این زمینه آغاز شد که به طور عمده مربوط به تلاش برای کشف حدود و علل متفاوت ناتوانیهای یادگیری بود. این تلاشها ادامه یافت و به پدید آمدن گروههای محلی و سازمان‌های ایالتی متفاوتی انجامید که در سال 1963 با برگزاری یک کنفرانس ملی به رهبری ساموئل کرک[5]  در شیکاگو اقدام به ایجاد و سازماندهی یک مؤسسه ملی کردند. در همین سال کرک طی سخنانی در این کنفرانس گفت: موضوع بحث ما در این جا کودکانی هستند که یا به جهت سبب‌شناسی ( برای مثال نقص کار مغز ، نقص جزئی در کار مغز یا اختلال عصبی روانی) ، یا به سبب جلوه‌های رفتاریشان (برای مثال، اختلالهای ادراکی، فعالیت‌های حرکتی بیش از حد، نارساخوانی یادیس لکسی) نامی بر آنها نهاده شده است» کرک در اظهارات خود پیشنهاد کرد که برای پرهیز از معمای پیچیدة کار ناقص مغز،‌از اصلاح «ناتوانی یادگیری» که در برگیرندة تمام افراد مورد نظر است استفاده شود.

اولیای کودکانی که به ناتوانی یادگیری مبتلا بودند و با اصطلاحات پیشنهاد شدة قلبی موافقت نداشتند. این اصطلاح را شور و شوق پذیرفتند و مؤسسه کودکان ناتوان در یادگیری را تشکیل دادند. این نامگذاری مشکل به وسیلة کرک و تشکیل مؤسسه کودکان ناتوان در یادگیری معمولاً به عنوان شروع اداری و رسمی حرکت در جهت برخورد با ناتوانیهای یادگیری در نظر گرفته می‌شود[6].

تعریف اختلالات یادگیری:

اصطلاح اختلالات یادگیری از نیاز به تشخیص و خدمت به دانش‌آموزانی برخاسته است که به طور مداوم در کارهای درسی خود با شکست مواجه می‌شوند و درعین حال در چهارچوب سنتی کودکان استثنایی نمی‌گنجند.

تعاریف ناتوانی یادگیری با تغییرات متنوعی همراه بوده است این امر ممکن است به خاطر ارزشیابی و بازنگری‌های متحد و در این قلمرو و ماهیت علمی آن باشد. رشته‌های تخصصی متعددی به طور مثال پزشکی، روانشناسی، علوم تربیتی، ‌زبان شناسی و عصب شناسی، هر کدام اصطلاحاتی را برای تبیین این اختلال دخیل کرده‌اند. برای مثال علوم تربیتی عبارت ناتوانی یادگیری خاص را به کار می برد، روانشناسی از مقولات همچون اختلالات ادراکی، رفتارهای فزون کنشی، نقص توجه و زبان شناسی از عبارات ناگویی اکتسابی، نارساخوانی و پزشکی و عصب‌شناسی از موارد ضربه مغزی،‌ نارساکنش‌وری قلیل مغز، صدمه یا آسیب‌ مغزی استفاده می‌کنند[7].

تعریف قانون آموزش و پرورش برای کودکان دارای ناتوانی یادگیری چنین است:

«ناتوانی یادگیری بخصوص ، یعنی اختلالی در یک یا چند فرایند روانی پایه که به درک یا استفاده از زبان شفاهی یا کتبی مربوط می‌شود و می‌تواند به شکل عدم توانایی کامل در گوش کردن ،‌فکر کردن، صحبت‌کردن، خواندن، نوشتن، هجی کردن، یا انجام محاسبات ریاضی ظاهر شود. این اصطلاح شرایطی چون معلولیت‌های ادراکی ،آسیب دیدگی‌های مغزی، نقص جزئی در کار مغز ، دیس‌لکسی یا نارساخوانی و آفازیای رشدی را در بر می‌گیرد[8]

انجمن مخصوص کودکان و بزرگسالان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری تعریف دیگری را ارائه داده است، این تعریف معتقد است که ناتوانیهای یادگیری ریشه نورولوژیک دارد و وجه تمایز این تعریف آن است که وسعت حوزه‌هایی که تحت تأثیر آن قرار می‌گیرند. وسیعتر می‌کند و آن را به چیزی غیر از دروس نیز گوش می‌دهد. تعریف چنین است:

«ناتوانیهای یادگیری ویژه، حالتی مزمن است که منشأ نورولوژیک دارد و به صورت انتخابی در کار رشد و یا ابزار مهارتهای کلامی و غیر کلامی دخالت می‌کند. این اختلال ممکن است در افرادی که دارای هوش متوسط یا بالا و کسانی که سیستمهای حسی و حرکتی‌شان به طور کافی درست کار می‌کند و اشخاصی که از فرصت‌های یادگیری به اندازه کافی استفاده می‌کنند نیز تظاهر کند. ناتوانیهای یادگیری از نظر نوع تظاهرات و میزان رشد فرد می‌تواند متفاوت باشد. این حالت ممکن است در سراسر زندگی در عزت نفس، تحصیلات، شغل، ارتباط با دیگران و فعالیت‌‌های روزمره فرد، تأثیر منفی بگذارد




دانلود با لینک مستقیم


تحقیق جامع و کامل درباره ناتوانی یادگیری