فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مرکز خرید 3 بعدی اسکچاپی ...... مجموعه تجاری اداری مسکونی ...... B7 ..... شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی ..... کلیپ را مشاهده

اختصاصی از فی توو مرکز خرید 3 بعدی اسکچاپی ...... مجموعه تجاری اداری مسکونی ...... B7 ..... شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی ..... کلیپ را مشاهده نمایید. دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مرکز خرید 3 بعدی اسکچاپی ...... مجموعه تجاری اداری مسکونی ...... B7 ..... شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی ..... کلیپ را مشاهده نمایید.


مرکز خرید 3 بعدی اسکچاپی ...... مجموعه تجاری اداری مسکونی ...... B7 ..... شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی ..... کلیپ را مشاهده نمایید.

پسوند فایل:  (اسکچاپ) : skp 

.........................................

دسته بندی : مرکز خرید 3 بعدی

.................................

">

.........................................

برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی عکس زیر کلیک کنید

.........................................

برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید.

 آموزش خرید اینترنتی 1 ............. آموزش خرید اینترنتی 2 ............. آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP

..................................

برای استفاده از این مدل 3 بعدی باید نرم افزار اسکچاپ (یکی از ورژن های 8 یا 2013 یا 2014 یا 2015 یا 2016 یا 2017) را در سیستم خود نصب کنید.

آموزش نصب اسکچاپ 2016 (sketchup 2016) به همراه patch

آموزش نصب اسکچاپ 2017 به همراه لینک دانلود

.................................

SKP


دانلود با لینک مستقیم


مرکز خرید 3 بعدی اسکچاپی ...... مجموعه تجاری اداری مسکونی ...... B7 ..... شامل (تنها) فایل 3 بعدی اسکچاپی ..... کلیپ را مشاهده نمایید.

دانلود پاورپوینت آموزش مقاله نویسی - 88 اسلاید

اختصاصی از فی توو دانلود پاورپوینت آموزش مقاله نویسی - 88 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت آموزش مقاله نویسی - 88 اسلاید


دانلود پاورپوینت آموزش مقاله نویسی - 88 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

              مقاله نوشته‏ای است معمولا کمتر از بیست و پنج صفحه یا فصلی از کتاب است که به صورت روشمند و اصولی به موضوع خاصی پرداخته و نتیجه‏ای به دست می‏آورد و نویسنده به وسیله‏ی آن، دیدگاه‏هاو تجربه‏های ذهنی خود را در مورد یک موضوع خاص بر اساس اصول و قواعدی مشخص به بحث و بررسی نهاده و برای دیگران عرضه می‏کند.

 

 

1) از لحاظ موضوع : مقاله ی تاریخی، فلسفی، ادبی، اجتماعی، سیاسی و...

 2) از نظر هدف : مقاله ی آموزشی، ترویجی، توصیفی، توضیحی، روایی، اقناعی.

3) از نظر امتیاز علمی: این که مقاله در چه مجلاتی چاپ شده باشد، مقالات را به مقاله‏یISI ، علمی- پژوهشی، دانشنامه ای، علمی-ترویجی، علمی – مروری، علمی-آموزشی و... تقسیم می‏نمایند.

 از منظری دیگر مقاله ها را به دو نوع تقسیم می کنند :

Øمقاله ی رسمی
Øمقاله ی غیر رسمی
Ø

   

 

        به آن‏ها پژوهشنامه نیز گفته می‏شود و به مقالاتی گفته می‏شود که بر پایه‏ی پژوهش‏های توصیفی یا آزمایشی تدوین می‏شوند و از نتایج پژوهش‏ها و تحقیقات استخراج شده اند و به منظور اشاعه‏ی یافته‏های پژوهشی صورت می‏گیرند و به تولید دانش و توسعه‏ی آن کمک شایانی می‏کنند.

 

        رعایت اصل اختصار و خلاصه نویسی در تدوین آنها بسیار مهم و ضروری است. باید به گونه‏ای تدوین شوند که در آن هیچ یک از جنبه‏های مهم پژوهش از قلم نیفتند وخوانندگان مقاله یافته‏ها و نتایج تازه‏ی پژوهش را دریافت نمایند و پژوهشگران دیگر، در صورت تمایل، بتوانند همان پژوهش را، تنها با مطالعه‏ی گزارش آن، از آغاز تا انجام، به طور کامل تکرار نمایند. این مقالات جزء منابع دست اول محسوب می‏شوند.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت آموزش مقاله نویسی - 88 اسلاید

مقاله ازدواج و طلاق

اختصاصی از فی توو مقاله ازدواج و طلاق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله ازدواج و طلاق


مقاله ازدواج و طلاق

مقاله ازدواج و طلاق

   

چکیده

 عدم توازن نسبت های جنسی در سنین اصلی ازدواج پدیده ای ست که از یک سوء در اغلب کشورهای درگیر جنگ دوم جهانی و از سوی دیگر در کشورهای در حال توسعه ای که مراحل  گذار دموگرافیک را با شتاب طی کرده اند، مشاهده شده است. به عبارت دقیق تر در هر جامعه ای که بخش قابل ملاحظه ای از زنان یا مردان آن در سنین اصلی ازدواج به هر علت (اعم از جنگ یا مهاجرت) در دسترس نباشند عدم توازن در تعداد دو جنس ایجاد شده و پدیده عدم تناسب در عرصه فرصت  ازدواج به وجود می آید.

این مقاله با مروری بر دیدگاه ها و نتایج تحقیقات جمعیت شناسان در باره چگونگی پیدایی این پدیده در جوامع مختلف، چگونگی شکل گیری مضیقه ازدواج در ایران را با استفاده از نتایج سرشماری های 1345 تا 1375 ایران بررسی کرده است.

نتایج بررسی بیانگر آن هستند که طی سه سال اخیر همراه با تغییر در میانگین سن ازدواج زنان، در ترکیب سنی افراد ازدواج نکرده نیز تغییرات اساسی به وجود آمده است. عدم توازن     نسبت های جنسی افراد ازدواج نکرده با در نظر گرفتن میانگین فاصله سنی دو جنس هنگام اولین ازدواج در دهه 75ـ 1365 شدت یافته و به رشد فزاینده تفاوت تعداد این گروه از زنان در قیاس با مردان انجامیده است و در حالی که جمعیت 10 ساله و بیشتر در طول این سی سال 7/2 برابر افزایش یافته، فزونی زنان ازدواج نکرده در سنین اصلی ازدواج 12 برابر شده است. با بررسی سناریوهای مختلف در الگوهای سنی ازدواج مشخص شد که در صورت ازدواج مردان با زنان   مسن تر از خود این تفاوت تقریباً از میان می رود و با گزینش افراد همسال برای ازدواج نیز این تفاوت تا حدی کاهش می یابد.  

  

 

   تغییرات سریع جمعیت شناختی طی دهه های اخیر موجد پدیده های اجتماعی نوینی شده اند و جوامع مختلف متناسب با مقتضیات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خود ساز وکارهای متفاوتی را برای مواجهه با آنها اختیارکرده اند. افزایش طول عمر، گسترده شدن تفاوت های دو جنس در مرگ و میر، کاهش باروری، سالخوردگی جمعیت و کاهش بعد خانوار نمونه هایی از این تغییرات هستند که به دنبال طی     مراحل گذار جمعیتی در جوامع توسعه یافته رخ  داده  اند و در کشورهای در حال توسعه نیز کم و بیش در حال وقوعند.

   عدم توازن نسبت های جنسی درسنین اصلی ازدواج نیز پدیده ای ست که از یک سو در اغلب کشورهای درگیر جنگ دوم جهانی و از سوی دیگر در کشورهای درحال توسعه ای که مراحل گذار دموگرافیک را با شتاب طی کرده اند، مشاهده شده است. به عبارت دقیق تر در هر جامعه ای که بخش قابل ملاحظه ای از زنان یا مردان آن در سنین اصلی ازدواج به هرعلت ( اعم از جنگ یا مهاجرت) دردسترس نباشند عدم توازن در تعداد دو جنس ایجاد شده و پدیده مضیقه ازدواج به وجودمی آید. در50 سال اخیر این مضیقه به ویژه در کشورهای در حال توسعه عمدتاً به زیان زنان بوده و پیامد های وسیعی را موجب شده است.

نوع فایل: word

  سایز:42.8kb

 تعداد صفحه:17


دانلود با لینک مستقیم


مقاله ازدواج و طلاق

پروژه بررسی خودشناسی باعملکرد تحصیلی دانشجویان زبان دانشگاه آزاد اسلامی. doc

اختصاصی از فی توو پروژه بررسی خودشناسی باعملکرد تحصیلی دانشجویان زبان دانشگاه آزاد اسلامی. doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه بررسی خودشناسی باعملکرد تحصیلی دانشجویان زبان دانشگاه آزاد اسلامی. doc


پروژه بررسی خودشناسی باعملکرد تحصیلی دانشجویان زبان دانشگاه آزاد اسلامی. doc

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 40 صفحه

 

چکیده:

هر فرد از افراد انسان ترکیبی از ویژگیهای نوعی و فردی است. هر یک از ما علاوه بر اینکه فردی از نوع انسان است، ویژگیهای فردی را نیز داراست. مقصود از خودشناسی چیست؟ آیا خودشناسی به معنای شناخت نوع انسان است؟ یا به معنای شناخت هر فرد از خویشتن است، خویشتنی که مرکب از ویژگیهای مشترک با دیگران و ویژگیهای اختصاصی هر فرد است؟ اگر خودشناسی به معنای شناخت جنبه‏های اختصاصی افراد نوع انسان باشد خودشناسی همان انسان‏شناسی است. و اگر مقصود از خودشناسی شناخت هر فرد از خویشتن باشد، خودشناسی با انسان‏شناسی متفاوت خواهد بود .از خودشناسی به معنای اول با عنوان انسان‏شناسی یاد خواهیم کرد و خودشناسی به معنای دوم را «خودشناسی» یا «خودشناسی به معنای خاص» می‏خوانیم.

انسان‏شناسی به روشهای مختلفی انجام می‏گیرد. علومی چون روانشناسی تجربی، فیزیولوژی انسانی و انسان‏شناسی (آنتروپولوژی) با روش تجربی به شناخت انسان می‏پردازند. محصول کار این رشته‏ها علمی حصولی و مفهومی است.

علم النفس فلسفی برای شناخت انسان از روش عقلی - قیاسی پیروی می‏کند و علمی حصولی را پدید می‏آورد.

برای شناخت انسان می‏توان از روش نقلی نیز بهره برد. یعنی با رجوع به کتاب و سنت ابعاد وجود انسان را به کمک وحی‏شناسایی نمود.

 

فهرست مطالب:

چکیده

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

اهداف جزئی

فرضیه های تحقیق

مواد و روش ها:

تعریف اصطلاحات مهم

تعریف واژه خودشناسی

فصل دوم

پیشینهو ادبیات پژوهش

مروری بر تحقیقات انجام شده

تقد و ارزیابی

بررسی تحقیقات انجام شده در خارج از ایران

روش تحقیق

فن تحقیق

روش تجزیه و تحلیل داده ها

جامعه آماری

نمونه آماری

محدودیت های پژوهش

منابع

 

منابع ومأخذ:

  1. برادلی ،خانواده+ آموزش= موفقیت، ترجمه نازنین رادمنش

ماهنامه رشد معلم- سال بیست و دوم- اسفند 1382- شماره 180

  1. دلاور، دکتر علی، احتمالات و آمار کاربردی در روان شناسی و علوم تربیتی .انتشارات رشد، تهران- 1375
  2. دلاور، دکتر علی، روش های تحقیق در روان شناس و علوم تربیتی، انتشارات دانشگاه پیام نور- تهران سال 1376.
  3. شریف زاده ملکه و عصاره پروین، پایان نامه تحصیلی 72-71 دانشگاه شهید چمران اهواز.
  4. صدری سید ضیاءالدین، نقش در پیشرفت تحصیلی فرزندان، پیوند شماره 119- سال 1368.
  5. صیاهی توحید، انتظار خانواده عملکرد تحصیلی فرزندان، ماهنامه رشد معلم- سال بیست و دوم- آبان 1382- شماره 176.
  6. عمید حسن، فرهنگ فارسی.مؤسسه انتشارات امیر کبیر- تهران 1375.

8-گچیرانی لیلا و بخشی فرشته، پایان نامه تحصیلی 79-78 دانشگاه پیام نور رامهرمز

  1. معین محمد، فرهنگ فارسی، مؤسسة انتشارات امیر کبیر- تهران 1374.
  2. میرکمالی دکتر، نقش خانواده در شکوفایی استعدادها، پیوند- شماره 139 و 138 – سال 1370.
  3. نوابی نژاد شکوه، اصول و فنون راهنمایی و مشاوره- انتشارات دانشگاه تربیت معلم.
  4. هارالامپوس مایکل، پیشرفت تحصیلی افتراقی از دیدگاه جامعه شناسی و آموزش و پرورش ترجمه امان الله صفوی- فصلنامه تعلیم و تربیت شماره 3 و 2 سال 1369.
  5. هومن حیدرعلی، بررسی مدلهای عالی پیشرفت تحصیلی- نشریه علوم تربیتی- سال دهم شماره 2 و 1 سال 1366.

دانلود با لینک مستقیم


پروژه بررسی خودشناسی باعملکرد تحصیلی دانشجویان زبان دانشگاه آزاد اسلامی. doc