فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق ( الکترونیک) دی الکتریک سنج و هدایت سنج دیجیتالی

اختصاصی از فی توو دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق ( الکترونیک) دی الکتریک سنج و هدایت سنج دیجیتالی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق ( الکترونیک) دی الکتریک سنج و هدایت سنج دیجیتالی


 دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق ( الکترونیک) دی الکتریک سنج و هدایت سنج دیجیتالی

دانلود پایان نامه آماده

 دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق ( الکترونیک) دی الکتریک سنج و هدایت سنج دیجیتالی با فرمت ورد و قابل ویرایش تعدادصفحات  130

مقدمه

امروزه وسایل اندازه گیری متعددی در دنیا ساخته شده اند که هر یک به منظور خاصی بکار می روند . علت این تعدد ، وجود عناصر و نیز پارامترهای مختلف مانند ولتاژ ، جریان ، توان و غیره آن هم در رنج های گوناگون میباشد که باعث شده شرکت های مختلف سازنده وسایل اندازه گیری الکتریکی و الکترونیکی رقابت تنگاتنگی در جهت بهینه نمودن هر چه بیشتر این وسایل داشته باشند . نمونه بارز این رقابت را می توان دستگاه های اسیلوسکوپ نام برد که امروزه بسیار پیشرفته تر شده اند و حتی می توان با نصب یک کارت (بورد) ساده بر روی Slot کامپیوتر با هزینه بسیار کمتر یک اسیلوسکوپ پیشرفته داشت . همین طور می توان دستگاه های اندازه گیری را مثال زد که Probe  این دستگاه که بصورت یک قلم بزرگ میباشد ، خودش یک سیستم  اندازه گیری نیز می باشد تا هم سبکتر و هم راحت تر باشد .


اما در این میان هنوز هم پارامتر هایی هستند که شاید تا به حال به آن ها زیاد توجه نشده باشد . علت این امر آن است که شاید تا بحال ضرورتی پیدا نشده تا اندازه گیری شوند یا شاید با یک فرمول ساده از مقادیر دیگر بدست آیند .


یکی از این پارامترها دی الکتریک و دیگری رسانایی قطعات مختلف می باشد. البته جهت ساخت دستگاهی که بتواند این مقادیر را اندازه بگیرد ، باید توجه داشت که این پارامتر ها با پارامتر هایی نظیر مقاومت ، جریان ، ولتاژ ، ظرفیت خازن و غیره تفاوت عمده ای دارند و آن این است که در پارامتر های مذکور سه دیمانسیون طول ، عرض و ارتفاع نقشی ندارند و محدودیتی از این نظر وجود ندارد ، اما در مورد دی الکتریک و رسانایی ( رسانایی ویژه ) باید توجه داشت که اندازه جسم نیز باید مد نظر باشد .
حال فرض می کنیم کارخانه ای برای بهینه سازی تولید محصولات خود میخواهد این مقادیر را اندازه بگیرد تا با بررسی این خاصیت بتواند محصولات خود را با یک درجه خلوص بسازد ( همان طور که می دانیم با تغییر درجه خلوص در یک ماده جامد ضریب دی- الکتریک آن فرق خواهد کرد ) . بنابراین می دانیم که اندازه کلیه این محصولات تولید شده همگی به یک صورت بوده و با توجه به صفحات معینی که با فاصله به خصوصی از هم تعبیه شده اند این جسم را در بین آن دو صفحه قرار داده و به راحتی با فشردن یک دکمه ضریب دی الکتریک و یا رسانایی آن را اندازه می گیریم.
مسلماً ضریب دی الکتریک همان طور که از اسمش هم پیداست بیشتر برای عایق ها و رسانایی برای اجسام رسانا مانند فلزات مناسب می باشند . نکته حایز اهمیت این است که چطور سیستمی بسازیم تا هم بتواند دی الکتریک و هم بتواند رسانایی اجسام ( با یک اندازه معین ) را محاسبه کرده و به ما نشان دهد .
فصل اول : ضرایب رسانایی و دی الکتریک

همان طور که می دانیم در مدار های الکتریکی سه عنصر هستند که پایه (Base ) کلیه مدارهای الکتریکی و نیز الکترونیکی را تشکیل می دهند . این عناصر عبارتند از مقاومت ( R ) ، خازن ( C ) و سلف ( L ) .
هدف ذکر مطالبی است که در خصوص ساخت دستگاه اندازه گیری ضرایب           دی الکتریک و رسانایی حایز اهمیت هستند .
مقاومت (R ) که اولین عنصر مهم در ساخت مدارات می باشد و جزء لاینفک هر مدار محسوب می شود به صورت فرمول زیر تعریف می شود :

                                   (ρ بر حسب اهم در متر   می باشد )         R = ρ
                        
که با توجه به مطالبی که تا کنون آموختیم می دانیم ρ ضریب مقاومت ویژه بوده و فقط بستگی به جنس ماده مورد نظر دارد و نیز بر حسب این که چه ضریبی باشد میتواند معرفی کند که جسم رسانا ، نیمه رسانا و یا نارسانا (عایق) می باشد .
l  طول جسم بوده  و A سطح مقطع آن می باشد ( البته باید توجه داشت این سطح مقطع به گونه ای فرض شده که در تمام طول ماده مقداری ثابت باشد ، وگرنه باید مقادیر سطوح یکسان مختلف را با هم جمع کرده و یا انتگرال گرفت ) .




فهرست مطالب


عنوان                                    

مقدمه .
فصل اول : ضرایب رسانایی و دی الکتریک 
فصل دوم : ساخت دی الکتریک سنج با استفاده .
        از یک نوسان ساز موج مربعی
فصل سوم : ساخت رسانایی سنج با استفاده از یک .
        Milli Ohm Meter
فصل چهارم : AVR و LCD ..
فصل پنجم : شرح پروژه .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق ( الکترونیک) دی الکتریک سنج و هدایت سنج دیجیتالی

دانلود مقالهISI فاوا. فراتر رفتن از انتظارات؟ مقاله در تفسیر از طریق هوش رقابتی

اختصاصی از فی توو دانلود مقالهISI فاوا. فراتر رفتن از انتظارات؟ مقاله در تفسیر از طریق هوش رقابتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی : فاوا. فراتر رفتن از انتظارات؟ مقاله در تفسیر از طریق هوش رقابتی

موضوع انگلیسی : ICT implementation. Going beyond expectations? An essay of
interpretation through competitive intelligence 

تعداد صفحه : 10

فرمت فایل :pdf

سال انتشار : 2014

زبان مقاله : انگلیسی

چکیده

این مقاله بر رابطه هوش و فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده سازمانی نامشخص است. آن
به یاد می آورد اثرات پیاده سازی فن آوری اطلاعات و ارتباطات زیر نگاه از فناوری اطلاعات و ارتباطات
هوش جمعی. بر این اساس، رویکرد از طریق مشاهده و تفسیر مورد آزمایش قرار گرفت
تعاملات بین یک ابزار هوش جمعی، یعنی سیستم آنلاین شاخص، و به
شبکه ای از تعاونی های کشاورزی یک فدراسیون منطقه ای در جنوب فرانسه. تعالیم ESTA
تجاوز رویکرد تحقیقی سنتی و نظری در شرایط پذیرش و تخصیص.
در نتیجه، روش بازیگر نقش اول مرد-شبکه-بسیج شده است - این نشان داده است که استفاده از
فرآیند ترجمه به وقوع فعل و انفعالات است که فراتر از اهداف در نظر گرفته شده پیش برو منجر شده است.
با کمال تعجب، ابزار به نظر می رسد به عنوان یک پشتیبانی هوش جمعی در مفهوم آشکار چهار جنبه:
سلف (پروژه) ابزار، نماد (شبکه های جدید ارز) ابزار، مرجع (اطلاعاتی) ابزار،
و در نهایت بهانه ای (یا به حمایت) ابزار concretization شبکه است. از این رو، این مقاله نشان می دهد که استفاده
فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند هوش سازمانی در اندازه گیری تبلیغ اجازه می دهد به تمرکز بر روی انسان است اما
همچنین در اطلاعات کامل ذهنی.

کلمات کلیدی: هوش رقابتی
ابزار هوش جمعی
اطلاعات و ارتباطات
فن آوری
تعاملات سازمانی
شبکه بازیگر نقش اول مرد


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقالهISI فاوا. فراتر رفتن از انتظارات؟ مقاله در تفسیر از طریق هوش رقابتی

مدیریت کارآفرینی

اختصاصی از فی توو مدیریت کارآفرینی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مدیریت کارآفرینی


مدیریت کارآفرینی

 

 

 

 

 

 

 

دانلود با فرمت ورد قابل ویرایش

 

مدیریت کارآفرینی

 

32 صفحه

با ذکر منابع

مقدمه:
کارآفرینی به عنوان یک پدیده نوین در اقتصاد نقش موُثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورها یافته است. کارآفرینی در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزه دارای نقش کلیدی است. به عبارت دیگر در یک اقتصاد پویا ، ایده ها ، محصولات ، و خدمات همواره در حال تغییر می باشند و در این میان کارآفرین است که الگویی برای مقابله و سازگاری با شرایط جدید را به ارمغان می آورد.از این رو در یک گسترده وسیع تمام عناصر فعال در صحنه اقتصاد (مصرف کنندگان ، تولید کنندگان ، سرمایه گذاران) باید به کارآفرینی بپردازند و به سهم خود کارآفرین باشند.
آنچه دراین رابطه اهمیت دارد این است که علیرغم اهمیت روزافزون این پدیده و نقش فزاینده آن در اقتصاد جهانی کمتر به این موضوع پرداخته میشود. وضعیت اقتصادی کشور و ترکیب جمعیتی امروزه بیش از پیش مارا نیازمند یافتن زمینه های پیشرو در صحنه اقتصادی می کند و در این راستا ضرورت داشتن مدل ، الگوها و راهکارهای مناسب جهت آموزش ، تربیت و استفاده بهینه از نیروی فعال و کارآفرین بیشتر می شود.
در این رابطه با استفاده از منابع موجود و تجربیات حاصله فهرستی از موضوعات قابل تحقیق در سطح کارشناسی ارشد( و بعضا " در سطح دکتری) بصورت پروژه تحقیقاتی یا پایان نامه یا هر گونه تحقیق دیگری بطور خاص و در سطح مشخصی باید مورد توجه قرار گیرد.
واژه کارآفرینی(Entrepreneurship) از کلمه فرانسوی Enterprender به معنای متعهد شدن ﻧﺸﺄﺕ گرفته است و بنا بر تعریف واژه نامه دانشگاهی وبستر کارآفرین کسی است که مخاطره های یک فعالیت اقتصادی را سازماندهی اداره و تقبل نماید.

کارآفرین و کارآفرینی اولین بار مورد توجه اقتصاددانان قرار گرفت و از قرن شانزدهم به نوعی کارآفرینی را در نظریه های اقتصادی خود تشریح کرده اند در بین نظریات اقتصاددانان میتوان به نظریه توسعه اقتصادی ژوزف شومپیتر (پدر علم کارآفرینی) در سال 1934 اشاره کرد . نظریات وی مبنی بر آنکه کارآفرینان را موتور محرکه توسعه اقتصادی تلقی و عملکرد آنان را تخریب خلاق می داند مورد توجه بسیاری از محققین قرار گرفته است. کارآفرینی از سوی روانشناسان با درک نقش کارآفرینان در اقتصاد و به منظور شناسایی ویژگیها و الگوهای رفتاری آنها مورد توجه قرار گرفت و دانشمندان مدیریت نیز به کارآفرینی تشریح مدیریت کارآفرینی و ایجاد جو محیط کارآفرینانه در سازمانها پرداخته اند. جامعه شناسان کارآفرینی را به عنوان یک پدیده اجتماعی در نظر گرفته و به بررسی رابطه متقابل بین کارآفرینان و سایر قسمتها و گروههای جامعه می پردازند.
تعریف کارآفرینی:
از آنجا که کارآفرینی واژه ای از واژه های مطرح در علوم انسانی است و مفاهیم علوم انسانی بر خلاف مفاهیم علوم تجربی از قطعیت بالایی برخوردار نمی باشند امکان ارایه تعریفی واحد برای مفهوم کارآفرینی وجود ندارد و برای آن در محافل مختلف علمی تعاریف متفاوتی ارایه شده است اما با توجه به نظرات و دیدگاه های مختلف می توان به تعریف زیر اشاره نمود:
کارآفرینی فرایندی است که طی آن فرد کارآفرین با ایده های نو و خلاق و شناسایی فرصتهای جدید و با بسیج منابع مبادرت به ایجاد کسب و کار نو سازمانهای جدید و نوآور ورشد یابنده نموده که توﺃم با پذیرش مخاطره و ریسک است و منجر به معرفی محصول ویا خدمت جدیدی به جامعه می گردد.

دانشگاه کارآفرین:
چشم انداز دانشگاه های آتی بعنوان مولد بنگاه های زایشی است. ایجاد درآمد و اشتغال با القاء یک سری از شرکتهای مبتنی بر علوم در اقتصاد محلی منطقه ای و ملی است.
دانشگاه کارآفرین یک موسسه خود مولد می باشد و در روند گذر از سازمان مبتنی بر هدایا و وابسته به فضای نهادهای دیگر برای منابع اش میباشد. انجام تحقیقات مرتبط اقتصادی دانشگاه ..........

 

برای دریافت متن کامل لطفا نسبت به پرداخت قیمت فایل اقدام نمائید.


دانلود با لینک مستقیم


مدیریت کارآفرینی