فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی توو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی کارخانه صنعت چوب شمال

اختصاصی از فی توو گزارش کارآموزی کارخانه صنعت چوب شمال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی کارخانه صنعت چوب شمال ، ورد 38 صفحه


فهرست :
مقدمه
بخش اول
تکنولوژی شرکت چوب شمال
تاریخچه ساخت تخته خرده چوب
تولید کنندگان تخته خرده چوب در جهان
تاریخچه تاسیس کارخانه صنعت چوب شمال در گنبد کاووس
آشنایی با شرکت صنعت چوب شمال
نمودار سازمانی(چارت سازمانی)
اقدامات وفعالیتهای انجام شده درجهت بهبودبهره وری درشرکت صنعت
چوب شمال
پروسس تولید کارخانه نئوپان گنبد
مراحل تولید نئوپان
قسمت تهیه پوشال
خردکن بزرگ
خرکن کوچک
فلیکر
قسمت خشک کن وموازنه پوشال
خشک کن
الک
آسیاب                                               
قسمت تولیدنئوپان
چسب زنی
بلندرها (مخلوط کن)
سیستم فرمیشن کارخانه
پرس
اندازه بری
قسمت پردازش (پایانی)
سنباده
فلوشیب تولید
بررسی استاندارهای مربوط به نئوپان
خصوصیات تخته
عملیات آزمایشگاهی
بررسی ضایعات درایستگاههای مختلف خط تولید درکارخانه نئوپان گنبد
ضایعات
ضایعات قابل برگشت در فرآیند تولید
کم کردن ضایعات
فرآیند توزیع نئوپان


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی کارخانه صنعت چوب شمال

پایان نامه جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب

اختصاصی از فی توو پایان نامه جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب


پایان نامه جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب
دانلود پایان نامه بررسی جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب
این پروژه در قالب Word قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد
 
قالب: Word
 
تعداد صفحات: 166

توضیحات:

چکیده
بحثی که امروزه به عنوان یکی از مسائل مهم مربوط به نامگذاری تجاری مطرح شده، جایگاه یابی نام نشان تجاری است، مفهومی که رایز و تروت برای اولین بار در سال 1970 مطرح کردند. این کلمه، در واقع، جایی است که یک شرکت نیاز دارد برای شروع فعالیت های نامگذاری تجاری اش از آنجا آغاز کند. در حقیقت، شرکت با توجه به عوامل مختلف جایگاه نام و نشان تجاری را یعنی تعیین کرده و آن را به کمک ابزار های بازار یابی به ذهن مشتری منتقل می کند. جایگاه یابی نام تجاری در واقع، چگونگی ادارک یک نام تجاری توسط بازار هدف در مقایسه با رقباست. با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت ذهن مشتری در بر دارنده ی جایگاه نام و نشان تجاری است. نوع فعالیت هایی که شرکت انجام می دهد، نوع ارتباطات، میزان ارائه ی خدمات، کیفیت محصولات، و حتی نیروی انسانی شاغل در شرکت، و بسیاری از عوامل دیگر می تواند بر جایگاه نام و نشان تجاری تاثیر بگذارد.
با توجه به تحقیقات گذشته و با استفاده از مدل ها و شاخص های موجود، همچون شاخص های مدل مزیت رقابتی کاتلر و با ایده گرفتن از جایگاه یابی خدمات بلک سون و کالافاتیس و شاخص های مطرح شده توسط محققان دیگر، در تحقیق حاضر، به روش تحلیلی-پیمایشی (با استفاده از دو مجموعه پرسشنامه مشابه، مربوط به مشتریان، و کارشناسان شرکت الماس کویر) چهار ویژگی محسوس محصولات شرکت الماس کویر (قیمت، کیفیت، خدمات، و نوآوری) به عنوان عوامل مناسب برای جایگاه نام و نشان تجاری شرکت مذکور در مقایسه با رقیبش (شرکت برلیان) مورد آزمون قرار گرفت تا جایگاه این ویژگی ها در ذهن مشتریان و کارشناسان شرکت مشخص شده، مورد مقایسه قرار گرفته، و در نهایت اولویت های آنها تعیین گردد (اهداف تحقیق). هر کدام از شاخص ها، با توجه به تعاریف مربوط در بخش روش تحقیق در چندین سوال مطرح و از نمونه ی آماری تحقیق (شامل 220 خرده فروش در رفسنجان و 32 کارشناس بازاریابی، تحقیقات بازار و فروش شرکت) که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده بودند، پرسیده شد. آزمون های مورد استفاده برای این تحقیق شامل آزمون دو جمله ای، آزمون من – ویتنی و آزمون رتبه بندی فریدمن برای تعیین اولویت های هر گروه است.
نتایج نشان داد که مشتریان و کارشناسان شرکت هر چهار ویژگی را برای جایگاه شرکت الماس کویر مناسب می دانند و با توجه به این که بازار هدف، این ویژگی ها را مهم می داند، شرکت بایستی به کمک آمیخته های بازاریابی مناسب به تقویت بیشتر این ویژگی ها در مقایسه با رقبا بپردازد تا به جایگاه مناسب دست یابد.
واژگان کلیدی: نام و نشان تجاری، جایگاه یابی نام و نشان تجاری، هویت نام و نشان تجاری، تصویر نام و نشان تجاری، قیمت، کیفیت، خدمات، نوآوری

دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه جایگاه نام و نشان تجاری شرکت نسبت به رقیب

بررسی فرصت های اثر گذار بر توسعه ی کارآفرینی در ورزش کشور

اختصاصی از فی توو بررسی فرصت های اثر گذار بر توسعه ی کارآفرینی در ورزش کشور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان بررسی فرصت های اثر گذار بر توسعه ی کارآفرینی در ورزش کشور که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.

محل برگزاری:شیراز

سال برگزاری:1389

تعداد صفحه:10

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

 

چکیده

هدف این پژوهش بررسی فرصت های اثر گذار بر توسعه کارآفرینی در ورزش کشور است. نمونه آماری پژوهش را 64 نفر از اساتید مدیریت ورزشی و کارآفرینی و مدیران ستادی سازمان تربیت بدنی جهموری اسلامی ایران تشکیل می دهد. روش تحقیق توصیفی پیمایشی از نوع کاربردی است که جمع آوری داده ها به صورت کیفی (مصاحبه) و کمی با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته صورت پذیرفت. از آمار توصیفی و استنباطی برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. بر اساس آزمون تحلیل عاملی (406/98=خی2، 0/86=KMO) مهم ترین فرصت های اثرگذار بر توسعه کارآفرینی ورزشی وجود نیروهای تحصیل کرده تربیت بدنی، افزایش سطح علمی و فناوری ورزش کشور، پوشش رسانه ای و ماهواره ای رویدادهای ورزشی و وجود جاذبه های توریسم و گردشگری عنوان شد. در نتیجه شناسایی فرصت های زیربنایی برای کارآفرینی در ورزش کشور و پتانسیل بالقوه در این بخش می تواند راه را برای کارآفرینان هموار نماید تا از آن برای پیشرفت اجتماعی و اقتصادی استفاده شود.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی فرصت های اثر گذار بر توسعه ی کارآفرینی در ورزش کشور

دانلود کتاب Geographic Information Systems in Water Resources Engineering

اختصاصی از فی توو دانلود کتاب Geographic Information Systems in Water Resources Engineering دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کتاب Geographic Information Systems in Water Resources Engineering


دانلود کتاب Geographic Information Systems in Water Resources Engineering

سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS ها) به شکلی گسترده بر رشته های مهندسی منابع آب، علوم محیط زیستی و دیگر رشته های مرتبط تأثیر گذاشته اند. امروزه بهره گیری از ابزارهای موجود در GIS برای مدیریت داده های مکانی و تجزیه و تحلیل آنها، به نوعی یک هنر تلقی می شود، و این بهره گیری می تواند به بهبود تحلیل¬ها و طراحی¬ها منجر گردد. آشنایی با این فناوری رو به رشد، شرط لازم برای موفقیت در تلاش هایمان جهت ایجاد زیرساخت های قابل اعتماد و حفاظت از محیط زیست است.
GIS به سرعت در حال تغییر روش هایی است که برای برنامه ریزی مهندسی، طراحی، و مدیریت منابع آب استفاده می شوند. پیشرفت در فناوری های اکتساب داده-استفاده از میکرو پردازشگرها-داده های پایه- مجموعه عوامل سنجش از دور- راه های جدیدی را برای توصیف¬¬ محیط آب و امکانات ساخته شده، بدست می دهند. پایگاه های داده اطلاعات مکانی شامل داده های توصیفی و تصاویر قابل اعتماد آرشیوی، استاندارد شده، پایدار و نیز توابع قابل بازیابی هستند؛ که حتی به کاربر امکان اشتراک این داده ها را در فضای اینترنت می دهند. همچنین باید ذکر کرد که امروزه توابع تجزیه و تحلیل GIS و مدل های ریاضی مرتبط، قابلیت های فراوانی برای بررسی برنامه ها و طرح های جایگزین ارائه کرده اند. در این فناوری نقشه های تصویری و رنگی، اشکال سه بعدی و فرمت های انیمیشن، جهت تحلیل و فهم طیف وسیعی از اطلاعات به مشترکان و ذی¬نفعان کمک فراوانی کرده است. علاوه بر این پایگاه های داده در GIS و قابلیت مدل سازی به مشترکان و استفاده کنندگان، قدرت مشارکت، جهت دست یافتن به تصمیمی یکپارچه و بهتر را می دهد. در واقع GIS، با استفاده از ابزارها و مفاهیم موجود، به عنوان یک واسط قدرتمند، جهت یکپارچه سازی برنامه ریزی های منابع آب عمل می کند.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کتاب Geographic Information Systems in Water Resources Engineering